Miten voisin innostua deittailusta?
Mistä ihmeestä saisin kipinää siihen, että jaksaisin sitä harjoittaa? Takki tuntuu olevan niin tyhjä ettei kertakaikkiaan jaksa kiinnostaa. Vaan kun ei tämä yksinolokaan kai minun juttuni ole...
Kommentit (5)
Mä itse en jaksa sitä loputonta viestittelyä, ennen oikeaa tapaamista... Siksipä olenkin aika suora ja ne jotka haluavat tutustua rauhassa viestitellen, tippuvat pois heti alussa.
En halua mitään järjestettyjä juttuja. Jos tuolla sattuu oikea mies kohdalle, niin hieno asia. Ellei, olen yksin.
Minä miehenä haluaisin parisuhteen, mutta nettideittailu on niin helvetin työlästä ja lannistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä haluaisin parisuhteen, mutta nettideittailu on niin helvetin työlästä ja lannistavaa.
Turhaa. Naiset kilpailuttaa kymmeniä miehiä ja olet koko ajan kilpailussa muita vastaan.
Tavismies
Älä kirjoittele paljon ennen tapaamista vaan valitse spontaanisti treffikumppanit. Suhtaudu avoimin mielin tapaamaasi tyyppiin, ei mahdollisena seurustelukumppanina vaan kiinnostavana ihmisenä. Jätä odotukset narikkaan, niin et ikinä pety. Treffeillä kuulet mielenkiintoisia tarinoita ja saat hauskoja muistoja. Ota se vähän kuin harrastuksena. Yhtenä päivänä tapaat sitten sen, jonka vuoksi kaikki tuo oli vaivan arvoista.