Ihastukseni mietityttää..
Tilanne on se että olen ihastunut avomieheni kaveriin. Tunne taitaa olla molemminpuolinen, olen aavistellut kaverin ihastumksesta joskus aijemminkin, tuolloin en itse vielä ollut ihastunut mutta olen aina tykännyt kaverisTa koska on tosi mukava ja ihanan rento ja hauska..
Olen nyt ollut tovin aikaa ihastunut ja haaveilen aina tästä miehestä. Fiksuinta olisi vältellä häntä ja yrittää unohtaa. Mutta tilanne on mennyt siihen että tämän miehen kanssa viestittelemme sillointällöin, 1-3pvän välein. Yleensä arkisia asioita juttelemme. Joskus on tullut sydämenkuvia hyvänyön toivotusten kera ja tällaista. Tiedän että minut saisi kivittää hengiltä tämän takia koska käyttöydyn näin petollisesti omaa avomiestäni kohtaan. Hän on kunnon mies, vaikkakin tosin usein koen että olemme liian erilaisia ja yhteentörmäyksiä parisuhteessamme on paljon.
Mieheni kaveri ei ole, enkä minäkään suoraan tunnustettu toisillemme ihastumista. Joten olen vähän skeptinenkin, onkohan mies ihastunut vai onko muutenvain flirtti. On kirjoittanut viestiin että olet ajatuksissani.
En tiedä miksi olen näin skeptinen. En usko että hän on niin vahvasti ihastunut kuin minä. Tämä mieskin on varattu ja toisinaan kyläilemme porukalle toistemme luona puolin ja toisin. Huomaan että odotan aina mieheltä viestiä. Joskus minä laitan ensimmäisenä viestiä, joskus mies.
Eli asia mikä askarruttaa; silloinkun ihastukseni laittaa viestiä, hän ei kysy mitä kuuluu, miten menee jne. Hän laittaa yleensä jonkun hassun snapchat-kuvan itsestään eli sellaisen missä kuva on jotenki muokattu..en osaa itse kauheesti käyttää koko snappia.
Tai sitten aloittaa keskustelun että kertoo mitä jännää uutta tänään on töissä luvassa, hehkuttaa uutta työtehtävää jne. Eli aikapaljon itsestään puhuu. En tiedä takerrunko tässä nyt pikkuasiaan. Olen miettinyt ettei tietenkään hirveästi halua mitään lemmenlurituksia mulle kirjoitella koska olen hänen kaverinsa muija. Sittenkun kysyn mitä muuta kuuluu, vastailee ja kyselee sitten minunki kuulumisia ja joskus flirtti-tyylillä kirjoittaa, esim. että menen nyt nukkumaan ja näkemään unia sinusta jne.
En tiedä mitä ajan tällä takaa. En tiedä mitä ajan takaa sillä että miehen kanssa pitää viestitellä. Mitään suurempaa kun ei voi tapahtua. Ennenkun tämö viestittely alkoi, olimme sattumalta yhtäaikaa kaupungilla iltaelämässä ja silloin tanssimme kaksin tosi paljon ja pikku pusun vaihdoimme kerran vaivihkaa vain..
Mulla on aina ärsyttänyt miehet jotka ottavat paljon selfieitä. No nämö snapin kuvat on kuitenkin vitsi-mielessä otettu. Tänäänkin odotin että laittaisiko mies mulle viestii, ja kun laittoi monen päivän hiljaiselon jälkeen, viestissä oli vain miehen oma snappi-selfie. Kommentoin ett hieno kuva, siittä alkoi jutustelu. Miksi tämä asia oudoksuttaa minua?😅