Nainen, mitä ajattelet yksin baarissa olevasta miehestä?
Jos oletetaan, että mies näyttää normaalilta ja siistiltä.
Kommentit (47)
Baarit on miesten maailma, joten ei siinä ole mitään erikoista jos mies on yksin baarissa. Moni on yksinäinen ja lähikapakassa on kotoisa käydä.
En varmaan oikein mitään, ehkä saatan ihan neutraalisti pohtia että miksi on yksin baarissa.
Joskus olen nähnyt yksinäisiä miehiä baarissa jotka vaan kiertää kaikkien naisten kimpussa, silloin ehkä vähän huvittaa.
Todella, tuskin edes huomaavat. Kylä miehen on parasta saada kaveri baariin mukaan. Kaveri voi tukea, nauraa miehen jutuille ja saada miehen näyttämään paremmalle tyypille kuin onkaan. Ja jos mies tekee lähestymisyirtyksen ja saa pakit, siitä on hyvä palata toipumaan kaverin luo. Palaaminen yksikseen pöydän nurkalle on nolon tuntuista ja siitä on vaikemapi tsempata itsensä uuteen yritykseen.
Hakee seuraa tai on muuten vain kuluttamassa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan oikein mitään, ehkä saatan ihan neutraalisti pohtia että miksi on yksin baarissa.
Joskus olen nähnyt yksinäisiä miehiä baarissa jotka vaan kiertää kaikkien naisten kimpussa, silloin ehkä vähän huvittaa.
Ehkä tuon takia en sitten yksin menekään. Jos olen siellä vain itsekseni, kukaan ei noteeraa tai jotkut ihmettelevät, mitä tuo yksin hengailee. Sitten jos yritän tehdä tuttavuutta, aletaan huvittuneena ihmetellä, mitä tuo oikeen yrittää. Parempi pysyä kotona.
Vähän sellainen reppana, ehkä lassukkakin. Kiinnostavin mies on sellainen, joka puhuu ja kaverit kuuntelevat häntä tarkasti ja naureskelevat hänen jutuilleen.
Pidän outona. Joko alkoholisti tai mt-ongelmainen.
Juu, naisille on sosiaalinen asema ja status paljon tärkeämpää kuin miehille. Sen vuoksi miehen on parasta mennä baariin kaverin kanssa tai kaikkein parasta olisi mennä äänekkäässä iloisessa äijäporukassa. Nainen huomaa jo etukäten miten hyvin mies pärjää yhdessä muiden ihmisten kanssa ja siitä porukasta on sitten hyvä irtautua tekemään aloite. Mies on naiselle jo "valmiiksi tuttu" koska porukka on jo aikaisemmin huomattu. Ja jos tuleekin pakit, on siitä hyvä palata ryhmän suojiin keräämään voimia uuteen yritykseen.
Neutraalisti jos mies ei yritä naisia ja jos yrittää, niin ajattelen negatiivisesti. Baarissa yksin oleva mies ei ole missään tilanteessa positiivinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellainen reppana, ehkä lassukkakin. Kiinnostavin mies on sellainen, joka puhuu ja kaverit kuuntelevat häntä tarkasti ja naureskelevat hänen jutuilleen.
Se on juuri näin. Jos on hyviä kavereita niin voidaan sopia, että tänä uiltana koko jengi tukee tätä sinkkumiestä ja nauraa sen jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänhän kirjoitti mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu. Eli taas se alfa vie voiton. Lauma kavereita kuuntelee läpänheittäjää ja naiset katsoo ihaillen kauempaa. Myöhemmin naiset tulevat alfan juttusille.
Ja näinhän se on käytännössäkin mennyt baarissa. Olen todistanut näitä tapahtumia.
"Öh, mikä luuseri toikin on", "se on varmaan niitä hopeakettuja", "mulle on ihan turha alkaa mitään silmäpeliä, kuuletko, kuuletko?!", "onkohan tuo mies raiskaaja? hui :o", "se on varmaan homo... pakko olla!", "jne jne jne..."
Tällaisia ajatuksia pyörii taukoamatta mielessäni, ja vielä kotonakin mietin vain sitä yksinäistä miestä, ehkä näen siitä uniakin jne... Joo eli en minä kiinnitä mitään huomiota siihen näiden edellä mainittujen lisäksi :o
Vierailija kirjoitti:
Neutraalisti jos mies ei yritä naisia ja jos yrittää, niin ajattelen negatiivisesti. Baarissa yksin oleva mies ei ole missään tilanteessa positiivinen ilmiö.
Mitä negatiivista siinä on, jos mies lähestyy naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu. Eli taas se alfa vie voiton. Lauma kavereita kuuntelee läpänheittäjää ja naiset katsoo ihaillen kauempaa. Myöhemmin naiset tulevat alfan juttusille.
Ja näinhän se on käytännössäkin mennyt baarissa. Olen todistanut näitä tapahtumia.
No mut hei näinhän se menee, itsekin olen todistanut useasti.
Yksin baarissa käyvä mies löytää parhaiten naisseuraa, koska kaverin kanssa vaan jauhetaan kakkaa, eli ollaan mukavuusalueella. Yksin pitää yrittää heittää juttua naisten kanssa ja yritysten määrä vaikuttaa onnistumisten määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänhän kirjoitti mies.
On se silti totta.
Riippuu siitä, kuinka hän toimii. Jos istuu yksin keskittyneenä lehteen tai kännykkään tai ottamatta katsekontaktia, en todennäköisesti edes noteeraa. Jos kiertelee ympäriinsä epävarman näköisenä niin saatan noteerata, että "siinä kiertää joku mies lasin kanssa ympäriinsä". Jos tulee juttusille niin riippuu siitä kuinka tulee ja kuinka kiinnostava on. Jos on ympärikännissä ja aiheuttaa häiriötä, niin ajattelen, että siinä on mies ottanut liikaa, toivottavasti laittavat pihalle.
En mitään, tuskin edes huomaan.