Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä syöminen on sinusta paras ihmiselle

Vierailija
10.08.2017 |

Suositusruoka
kasvisruoka
vegaani
LCHF
kaikkea kohtuudella, laadusta viis
joku muu

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle sopii se oma. Se kun riippuu niin paljon aineenvaihdunnasta, onko jotain sairautta, aktiivisuudesta paljon liikkuu ja onko fyysinen työ, iästä jne. Ihan sama mitä joku on mieltä, koska ihmiset ovat vain erilaisia.

Vierailija
2/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syöminen vai minkä syöminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä mieltä minä olen. Usko ennemmin tutkimuksia ja tilastoja.

Vierailija
4/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihana selvästi sellainen joka teke elintavat aloitusta tästä ja haluaa oikeutusta omille ruokailutavoilleen:D vastaus on niin kuin jo edellä, riippuu ihmisestä mikä sopii kellekin.

Vierailija
5/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ja kohtuullinen, ottaen huomioon allergiat yms. rajoitteet. Reilusti kasviksia ja suosien tuoretta einesten sijaan.

Vierailija
6/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ihana selvästi sellainen joka teke elintavat aloitusta tästä ja haluaa oikeutusta omille ruokailutavoilleen:D vastaus on niin kuin jo edellä, riippuu ihmisestä mikä sopii kellekin.

Kyllä sä olet sitten viisas kun tajusit :D:D:D

Vierailija
7/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne syöminen, eli hyvä ruoka parempi mieli.

Vierailija
8/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta ei sitä kauhean fiksu tarvitse olla:D jätä ne mässyt ja syö terveellisesti niin laihdut;)

Vierailija
9/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama, mutta ei sitä kauhean fiksu tarvitse olla:D jätä ne mässyt ja syö terveellisesti niin laihdut;)

Mitkä mässyt ja miksi mun pitää laihtua??  Mikä on terveellinen syöminen?

Vierailija
10/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun on nälkä. 

Vierailija
11/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonmukainen, puhdas.

Luonnonjugurtit, pavut, öljy, vihannekset.

Vierailija
12/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tarkkaile syömisiäni. Olen terve ja hoikka, eikä tarvitse noudattaa mitään erikoisruokavaliota.

Vierailija
13/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle sopii se oma. Se kun riippuu niin paljon aineenvaihdunnasta, onko jotain sairautta, aktiivisuudesta paljon liikkuu ja onko fyysinen työ, iästä jne. Ihan sama mitä joku on mieltä, koska ihmiset ovat vain erilaisia.

Tämä. Itse liikun paljon, mutta minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta ja sen takia syötävä 3 tunnin välein säännöllisesti aineenvaihdunta pysyi käynnissä. Toiselle sopii toinen minulle tämä ja olen pysynyt kunnossa.

Vierailija
14/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari vuotta kasvissyöjä, kalaa ja munia lukuunottamatta. En ole huomannut mitään eroa vointiini. Muuta kuin sen, että on parempi mieli siitä, etten ostopäätöksilläni tue niin paljon lihateollisuutta kuin ennen (toki edelleen tuen, koska käytän maitotuotteita ja munia).

Minusta hyvä ruokavalio koostuu mm. kalasta, vihanneksista, juureksista, marjoista, hedelmistä, pähkinöistä, öljyistä, jne.

Rakastan kuitenkin herkkuja ja syön paljon pastaa, riisiä, perunaa, ruisleipää, leivonnaisia, juustoja, jne.

Suurin muutos vointiin varmaan tapahtuisi, jos jättäisin maitotuotteet, vehnät, sokerit, yms pois. Ehkä pitäisi joskus kokeilla edes kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän