Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteen varaaminen ja varausmaksu

Vierailija
10.08.2017 |

Onko kaupan omistajalla oikeus purkaa 120 euron arvoinen varaus jos asiakas on maksanut 10 euron varausmaksun, mutta asiakas ei ole noutanut tuotteita sovittuun päivään mennessä vaan on jo 9 päivää myöhässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asiakas on rikkonut sopimuksen ehtoja.

Vierailija
2/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miten voi edes vahingossa myöhästyä 9pv? 1-2pv ymmärtäisi, mutta 9?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mutta "asiakas on aina oikeassa"... Tulee hiukkasen kalliiksi tällaiset varaukset pienyrittäjille. Kiitoksia vastauksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän