Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robbie Williams muistelee...

Vierailija
10.08.2017 |

Kukas noin nelivitonen AV-mamma olikaan vauhdissa Keravalla 90-luvun alussa? Nyt saa vapaasti kertoa!

http://www.is.fi/musiikki/art-2000005320452.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä Robbie Williamsin kaataminen Take Thatin aikoihin on jo ihan CV:ssä mainittava suoritus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Arto 54v. haaveilee.

Vierailija
4/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä se olin! Ai, että tavattiin keikan jälkeen ja nimmarista se alkoi. Olin silloin hoikka vielä ja huomasin heti, että Robbie katseli minua syvemmin kuin muita.. Mentiin Robbien kanssa taksilla meille, koska eihän sellaisen kanssa voi mennä minnekään pubiin/yökerhoon. 

Onneksi olin siivonnut ja uudistanut hiljattain kalusteetkin. Kotini oli sekoitus Artekia, antiikkia ja Ikeaa. Robbie sanoi, että "I love your flat, you`ve got a sence of style!". Sitten tarjoilin meille viiniä ja löysin kaapista jotain suolapalaa. Robbie kertoi, että hänen suosikkivärinsä sisutuksessa on tällä hetkellä harmaa, mutta hänen vaimonsa pitää pinkistä. Syntyi vaivaantunut hetki kun hän otti naisen puheenaiheeksi. Kysyin, oliko suhde vakava? Robbie kaappasi minut syliinsä ja sanoi, ei mitään mitä tästä suhteesta ei voisi tulla.

Sitten hän kyseli tölkkipapuja ja toastia, ja valmistin hänelle sitten leivän, jonka mies söi hyvällä halulla. Katselin kun punaiset pavut menivät miehen aistillisten huulien väliin ja jotka valkoinen vahva hammasrivistö jauhoi ruuansulatuselimistölle sopivaksi muusiksi. Normaalisti ällöttävästä asiasta oli tullut  jotain uskomattoman kiehtovaa. 

Sitten menimme vuoteeseen ja aloimme pussailemaan. Juuri kun olimme saaneet suuren osan vaatteista pois, minä heräsin. 

Vierailija
5/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi kertoa pojalle mistä laulu äänikin peritty?

Vierailija
6/6 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keravan katkera kolli kirjoitti:

Jo silloin siis suomalainen muija oli äärettömän kevytkenkäinen ja perso ulkkiksille?

Se, että panee mieluummin Robbie Williamsia kuin keravalaista finninaamaa, ei kerro persoudesta ulkomaalaisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi