Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto pitikin muuttaa yläasteen viereen, teinit majailee tuossa meidän taloyhtiön pienellä takapihalla mesoten, kiroillen ja huutaen :D

Vierailija
10.08.2017 |

Toki julkinen tila kun asuu kerrostalossa, mutta kyllä se silti häiritsee kun isot porukat teinejä viettää välituntinsa siellä mesoten. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitse pyöräs!

T. kokemusta löytyy

Vierailija
2/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys koulun rehtoriin, siellä opastetaan lapsosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun ala-asteen vieressä ja voi sitä välituniten melua kun lapset leikkii :D Hyvähän se on että leikkivät, mutta olisin voinut valita asuinpaikkani paremmin.

Vierailija
4/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sitten niin kuin hymiön paikka? Taidat olla ihan märkänä siellä...???

Vierailija
5/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kastelemaan nurmikkoa, eihän sille voi mitään jos edessä ovat ja pennut tulee kasteltua samalla.

Vierailija
6/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se on sitten niin kuin hymiön paikka? Taidat olla ihan märkänä siellä...???

Olen parikymppinen nainen, sori en kiihotu teineistä.

Ap

Vierailija
7/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin vuosia ala-asteen vieressä kerrostalossa ilman ongelmia. Kun ei vaan kävellyt koulun vierestä - ei ollut pakkokaan, kun kaupunki oli eri suunnassa ja pohjoiseen pääsi toista reittiä, niin ei koko koulun olemassaoloa edes huomannut muuta kuin joskus iltapäivällä, kun muutama yksittäinen lapsi oikaisi pihan läpi. Mutta vain muutama, sillä meidän pihan läpi ei tullut erityistä säästöä matkassa. Sen sijaan jäähallin vieressä asuin pari vuotta, se oli ärsyttävää. Kiekkoilijat valtaavat koko jalkakäytävän antamatta tietä ja peli-iltoina ei meinaa kotiinsa päästä, jos joutuu olemaan liikkeellä samaan aikaan kun peli on juuri loppunut tai on piakkoin alkamassa. 

Vierailija
8/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön piha on yksityisaluetta. Eli teinit eivät saa oleskella siellä, jos eivät ole jonkun asukkaan vieraana. Taloyhtiön piha on siinä mielessä välialuetta, että läpi saa kyllä kulkea. Kun näkee näitä "läpikulku kielletty" -kylttejä ovat ne siis ilman lainvoimaa vain pelotteita. 

Eli soitat koululle. Meillä oli sama ongelma ja rehtori puuttui tilanteeseen rangaistuksilla uhaten. Eivät enää tulleet. 

Itseäni eivät itse asiassa häirinneet, koska useimmiten olin töissä. Mutta muut naapurit olivat laittaneet tuulemaan. 

Vierailija
9/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa muuttaisi minkään koulun naapuriin.

Vierailija
10/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa pihalle klassista musiikkia tai vaikka oopperaa soimaan. Tuota on kokeiltu ihan oikeasti ja se taisi jopa toimia jossain kauppakeskuksessa. Teinit ei kestä kuunnella ja vaeltaa muualle.