Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erästä äitiä ei kiinnostanut lapsen ekalle luokalle meno

Vierailija
10.08.2017 |

Vaan oma kuukauden reissu ulkomailla oli taas tärkeämpi kuin lapset. Reissuja tekee kuitenkin useamman vuodessa. Eikö tuo ole aika omituista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on kyllä omituista, itsekäs äiti.

Vierailija
2/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos isää kiinnosti, niin se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketäpä se nyt hirveästi kiinnostaisi.

Vierailija
4/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
5/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi ole aika yleistä nykymaailmassa, oma perse aina ensin ja sitten ehkä jotain muuta jos siitä hyötyy jotenkin.

Seuraavaksi ihmetellään miksi lapsi kulkee illalla kaupungilla mutta tätä listaa voisi kai jatkaa vaikka kuinka pitkään. Ikävä kyllä vanhempiaan ei voi valita ja lapsia voi tehdä kuka vaan. 

Vierailija
6/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä lapsella isäkin on? Kuinka monta isää ylipäänsä kiinnostaa lapsen kouluun meno eli on esim. lähettämässä ja vastaanottamasta ekaluokkalaista joka päivä. Mistä sinä tiedät, mitä ko. perhe on sopinut jamiten paljon lapsi oikeasti kärsii asiasta.

Vierailija
7/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät aina 'työmatkoilla', eikä kiinnosta lasten puuhat. Joten tasapuolisuuden puolesta, sitten näin.

Vierailija
8/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää on tehdä kouluunmenosta lapselle tylsä juttu. Olen nähnyt, miten vanhemmat koulun ensimmäisenä päivänä ovat naama norsunketulla. Se ei ole asiallista eikä reilua.

Vierailija
9/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla lapsillani on 2 vanhempaa. Ei ole pelkästään äidin tehtävä esim saattaa lapsi kouluun.

Vierailija
10/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä reissu, työ- vai huvi-? Kysyn, kun tunnut tietävän tuon "erään" asiat aika hyvin. 

Isä tukee ekaluokkalaista koulutiellä aivan yhtä hyvin kuin äiti. 

Vierailija
11/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päätettiin että isä vie ekaluokkalaisen kouluun. Minä vein eskarin. Mulla itsellä jo vanhempia lapsia, siksi päätettiin että kiva isän viedä oma esikoisensa ekana koulupäivänä. Ei haitannut lasta yhtään koska molemmat vanhemmat yhtä tärkeitä.

Vierailija
12/12 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sillä lapsella isäkin on? Kuinka monta isää ylipäänsä kiinnostaa lapsen kouluun meno eli on esim. lähettämässä ja vastaanottamasta ekaluokkalaista joka päivä. Mistä sinä tiedät, mitä ko. perhe on sopinut jamiten paljon lapsi oikeasti kärsii asiasta.

Minä "valmistelin" ja vein lapset 90% päiväkotiin - teinitytär sanoo kuinka hän muistaa olleensa pimeässä pyörän kyydissä ja taivaalla mollotti kuu. Minä olen huolehtinut heidät koulutielle ekalta asti pääsääntöisesti ja myös haut ip:stä kuului melkein järjestäen minulle. Myös läksyt yms kuuluvat minulle.

Siitä huolimatta rouvan mielestä en panosta tarpeeksi lasten koulunkäyntiin koska minua ei kiinnosta vanhempien illat tai muut sen sortin koulumaailman kissanristäiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme