Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supersosiaalinen naapuri

12121212
10.08.2017 |

Naapuri on aina pihallaan ja haluaa jutella kovasti kun nähdään.

Minua harvoin kiinnostaa alkaa kovin pitkästi keskustelemaan, yleensä puhe kääntyy muutenkin aika nopeasti muiden naapureiden haukkumiseen. Omat juttuni menevät myös takuulla kiertoon ja muitten naapurien jutut eivät hirveästi kiinnosta minua ylipäätään.

Miten te supersosiaaliset suhtaudutte tällaiseen? Meneekö herne nokkaan vai ajatteletteko että on ok että toinen ei jaksa jutella? Olen ajatellut, että jos en puhu hirveästi, niin minusta ei voi löytyä paljon haukuttavaa muille naapureille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee niin, että mitä vähemmän annat itsestäsi, sitä enemmän sinusta puhutaan itsekeksittyjä juttuja, joita tarjoillaan totuutena muille naapureille. 

Jos taas juttelet kaikkien kanssa, sinusta ei uskalleta niin paljon sepitellä, koska sepittelijä jää aina kiinni muiden toimesta.

Kamalaa, mutta todellisuutta. Koeta köytää kultainen keskitie.

Vierailija
2/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole supersosiaalisuutta vaan painajaisjuoruämmäilyä, joka onnistuu myös osalta miehistä. Pitäisin jutut minimissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit , mä olen niinn yksinäinen että musta olisi ihanaa jos joku noin kovasti haluasi jutella mun kanssa ; D

Vierailija
4/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se menee niin, että mitä vähemmän annat itsestäsi, sitä enemmän sinusta puhutaan itsekeksittyjä juttuja, joita tarjoillaan totuutena muille naapureille. 

Jos taas juttelet kaikkien kanssa, sinusta ei uskalleta niin paljon sepitellä, koska sepittelijä jää aina kiinni muiden toimesta.

Kamalaa, mutta todellisuutta. Koeta köytää kultainen keskitie.

Juoruämmien totuudet kyllä tiedetään 😂

Itse en seuraa naapureiden elämää, ex-naapurini seurasi ja juorusi minkä ehti, yleensä negatiivisia asioita. Välttelin juttutuokioita hänen kanssaan.

"Hilpeää" oli siinä vaiheessa, kun naapurin sotkuinen avioero päätyi mm. poliisikäynteihin.

Vierailija
5/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ei ole supersosiaalinen vaan tosi yksinäinen. Eikä sillä oo ketään muuta kelle puhua kun ne satunnaiset naapurit siinä pihalla.

Vierailija
6/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole supersosiaalinen, mutta vastaan että: Laittaisin  kuulokkeet korville ja tekisin pihahommia. Jos tulisi olkapäälle nakuttelemaan, sanoisin että radiossa on juuri mielenkiintoinen puheohjelma jota kuuntelen. Jos loukkaantuu niin senkun.

Mua rassaa kun naapuri taas avautuu asioistaan, jotka ovat arkaluontoisia. En halua tietää, enkä kuulla. Naapuri on naapuri, ei ystävä. Hänellä on kyllä ihmisiä ympärillään, puhuisi heille.

Vierailija
7/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuri ei ole supersosiaalinen vaan tosi yksinäinen. Eikä sillä oo ketään muuta kelle puhua kun ne satunnaiset naapurit siinä pihalla.

Ei silloin puhuta toisista pahaa. Jos on yksinäinen niin menee juttukerhoihin niitä järjestävät seurakunnat ja spr ym. Kurjaa kun ei omalla pihalla saa olla rauhassa, vaan pitää viihdyttää naapuriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme