Miehen eksä vaivaa
Olen seurustellut mieheni kanssa vuoden. Kun tapasin hänet treffisivun kautta, hän oli ollut sinkkuna noin 7kk. Mies oli ollut eksänsä kanssa yhdessä viisi vuotta ja he olivat kihloissa. Pian ilmeni, että mies ja eksä ovat tiiviisti yhteyksissä edelleen; viestittelevät, soittelevat ja tapaavat. He jakoivat kissojensa hoidon vuorotellen kissojen pitoa. Minua yhteydenpito häiritsi ja kun vihdoin sain sanottua siitä, mies oli ihan ihmeissään ja sanoi että hän on edelleen yhteyksissä myös ensimmäiseen kihlattuunsa, eikä se häirinnyt eksää. Minusta hän ei ollut kertonut eksälleen 4 kuukauden seurustelumme jälkeen. Toiveestani mies lupasi olla olematta yhteydessä eksiinsä, mitä nyt pakolliset viestittelyt kissoista pitäisi hoitaa. Minua häiritsi myös se, että eksän tavaroita, mukaanlukien kihlasormus, oli mieheni kotona. Ne mies laittoi pois pyynnöstäni. Ainakin sellaiset tavarat, jotka olivat selkeästi naisen. Minua jäi vaivaamaan se onko mies edelleen eksäänsä yhteydessä ja nyt löysin hänen vanhan puhelimensa, josta luin hänen ja eksän seurustelun aikaiset viestit. Mies oli lähettänyt seurustelun aikana muutamia viestejä jonkun toisen naisen kanssa. Vaikutti siltä, että heidän välillään oli jotain. Se harmittaa kuitenkin nyt eniten, että mies käytti kaikkia samoja hellittelynimiä eksästään, kuin minusta. Olin luullut niiden olevan vain minulle keksittyjä :( Mies myös sanoi eksälleen rakastavansa tätä aina ja ikuisesti ja naisen olevan parasta mitä hänellä on. Mies sanoi olevansa niin onnellinen parhaasta naisesta. Samoin hän on sanonut minulle ja nyt nuo sanat eivät tunnu enää miltään. Viesteistä käy myös ilmi, että heidän seksinsä on mahtavaa. Olen nyt tosi surullinen, tuntuu ettei miehen hellittelynimet ja lepertelyt tunnu enää aidoilta kun hän on sanonut samoja asioita eksälleen. Tänään on meidän ensimmäinen vuosipäivä. Aloimme juuri yrittää vauvaa mieheni kanssa ja en osaa iloita edes siitä kun mietin viestejä ja sitä pettikö mies eksäänsä. En voi puhua asioista miehelle, koska hän suuttuisi valtavasti jos kuulisi että luin hänen viestinsä. Mitä voin tehdä?
Kommentit (6)
Kyllä mäkin olen mun entisen kihlattuni kanssa todella hyvissä väleissä. Kumpikaan ei ole toisista kiinnostunut kuin kaverimielessä. Tutustu siihen exään. Tämä auttoi uutta kumppaniani hyväksymään tilanteen
Itsestään epävarmojen ja mustasukkaisten porvoolaisten kannattaa pysyä sinkkuna.
Lykätkää sitä vauvantekoa, jos tilanne on tuollainen. Ei se vauva tilannetta helpota, päinvastoin
Kuinka tuoreita nuo lukemasi viestit on? Jos ne on ajalta ennen teidän suhdetta niin minusta asia ei kuulu sinulle. He ovat kuitenkin erossa ja mies on sinun kanssa.
Jos viestit on uusia niin nosta kissa pöydälle. Sano että löysit toisen puhelimen ja haluat tietää miksi mies on sinun kanssasi jos lässyttää edelleen eksälle. Tai laita viesti eksälle.
Hankala tilanne.
Unohda se vauva nyt hyvä ihminen. Jos et ole provo.
Miksi ihmeessä tongit miehen entistä suhdetta?
Aiheutat sillä vain itsellesi pahaa mieltä!
He ovat eronneet ja siihen on joku syy.
Hän on nyt kanssasi ja kunnioitti sinua poistamalla eksän tavarat ja minimoimalla yhteydenpidon vain yhteisiin kissoihin.
Mitä vielä haluat?
Ei hän voi pyyhkiä menneitä.
Aivan kuin yrittäisit kaivaa jotain jotta saat keksittyä syitä olla mustasukkainen.
Itse en edes halua tietää mieheni eksien nimiä saati sitten muuta suhteistaan.
Itseäkin häiritsisi jos mies kokoajan kaivaisi vanhoja suhteitani ja vertailisi meidän väliseen suhteeseen.
Olen varmasti eksilleni sanonut että ovat parhaita miehiä maailmassa.
Silloin ajattelin niin oikeasti.
Nyt ajattelen että nykyinen mies on maailman paras.
Jos teillä on kaikki hyvin ja mies kohtelee sinua hyvin niin anna niiden edellisten suhteiden olla ja keskity siihen teidän omaan.
Lastenhankintaa kannattaa kyllä vähän miettiä jos olet noin epävarma.