Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies saa juoda kaljaa, mutta itse en saa syödä karkkia

nimetön
10.08.2017 |

Mies kieltää minua syömästä karkkia, vaikka se on ainut paheeni. Mieheni kuitenkin juo kaljaa paljon, eikä sitä kiinnosta vaikka yrittäisin sitä kieltää. Ihan paskaa. Mitä minun tulisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juoppo.

Vierailija
2/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sinäkin kaljaa tai vaikka kirkkaita viinoja. Ei tarvitse suklaasta valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö karkkia. Jos mies valittaa niin sano että lopetat karkin syömisen heti kun mies lopettaa kaljan juomisen. Problem solved.

Vierailija
4/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu terveeseen parisuhteeseen jossa eletään yhdessä tasavertaisina eikä toinen ole mikään vanhempi joka kieltää lastaan eli kumppaniaan tekemästä asioita.

Vierailija
5/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet lopettanut karkinsyönnin hänen takiaan????

Vierailija
6/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kai sä tottele sitä?

Vierailija
7/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi karkkia pitää edes syödä? Turhaa sokeri- ja hiilaripaskaa. Mikset syö vaikka hedelmiä? En oikein ymmärrä karkkien mussuttajia. Sitten itketään vielä kun perse leviää.

Vierailija
8/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi karkkia pitää edes syödä? Turhaa sokeri- ja hiilaripaskaa. Mikset syö vaikka hedelmiä? En oikein ymmärrä karkkien mussuttajia. Sitten itketään vielä kun perse leviää.

Koska ne on hyvänmakuisia? Miksi kaiken ruuan pitäisi olla terveellistä? Ei niitä karkkeja tarvitse mättää niin paljoa että perse leviää. Helpommin se perse leviää mulla ainakin alkoholista, karkit ei sentään muuta käytöstä.

Vierailija
9/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 350g karkkipussissa on saman verran kcaleja kuin kymmenessä 0,33 kaljassa. Hän vain pelkää, että lihoat.

Vierailija
10/10 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alkeellinen tapa sanoa: "pidän sinusta tuollaisena kuin olet". Tykkää sun ulkokuoresta ja muodosta enemmän kuin sisäpuolesta. Niinku noin 70% miehistä tekee.