Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuiva kuin sahara

02.04.2006 |

neljättä kuukautta synnytyksestä, ja oon ihan rutikuiva. ennen ei samaa onkelmaa ollu.. kuinka pian muilla on kosteus% palautunu ennalleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että viimeisen parin kuukauden aikana kyllä tilanne vähän parantunut. Imetän vielä, joten hormonitoiminta taitaa olla vielä sekaisin, menkkoja ei ole ollut vielä kertaakaan.

Vierailija
2/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin kauan kun imetin (vaikka vaan pari kertaa päivässä) niin oli tooodella kuivaa... Kun imetys loppu niin mies ei meinannu pysyä pöksyissään ;-) Liukastusvoiteilla voi tietty parantaa asiaa! Mulla oli vaan vielä se että niin kauan kun imetin niin minun osalta puuhaamiset oli kyllä armopanoja eli ei olisi itseään vähempää voinut kiinnostaa. Onneksi mies ei kuitenkaan koskaan painostanut imetyksen lopettamiseen vaan " kesti kuin mies" hehheh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri puoli tuntia sitten oli niiiin ihanaa seksiä, että vieläkin värisyttää :) Itsekin miehelle ensin sanoin, että olisiko parasta hakea liukuvoide paikalle jo ihan suosiolla ja etukäteen. Mies totesi, että sinähän et liukuvoidetta tarvi, sitten haetaan jos on pakko! Ja kyllä isäntä teki niin hyvät alustukset että ei lähi mainkaan tarvittu liukuvoiteita. Eli synnytyksestä 3kk, täysimetyksellä mennään, ja ei ole ollut mitenkään superseksuaalinen olo, mutta kyllä se mammakin kunnon hyväilyillä ja nuolemisella pääsi fiiliksiin. Ja oli kyllä huippua! Että pistäkää mies hommiin, niin kyllä toimii, vaikka vähän hitaasti syttyykin :)

Vierailija
4/4 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heti kun imetyksen määrää laski niin VÄHÄN helpotti. Niin varmaan niikkä esileikeillä sais helpotusta asiaan, mutta itse en koe oloani niin hyväksi että päästäisin mieheni alas kielihommia harrastamaan. Vika taitaa olla korvien välissä, mutta eihän se muuta tarvi.

synnytyksestä reilut 6kk