Erityisherkkä parisuhde
Ei jumatzuide ja naiset lankee näihin:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708092200311994_rk…
Kaiken se kestää. Aikansa.
Kommentit (12)
Eihän toi nainen oo tosissaan? 😀
Nyt ei voi muuta sanoa kuin että apinaa koijataan...
Vierailija kirjoitti:
Jep, että oikein toiselle paikkakunnalle täytyy paeta. Luulisi että jos oikeasti olisi erityisherkkä ja tarvitsee normaalia enemmän sitä omaa/ hiljaista aikaa niin siihen riittäisi se joku pieni asunto samasta kaupungista kuin perhe on. Ja että isä kuitenkin sen verran ikävöi niitä omia lapsia ja vaimoa että edes lyhyen aikaa arki-iltoina haluaisi heitä nähdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, että oikein toiselle paikkakunnalle täytyy paeta. Luulisi että jos oikeasti olisi erityisherkkä ja tarvitsee normaalia enemmän sitä omaa/ hiljaista aikaa niin siihen riittäisi se joku pieni asunto samasta kaupungista kuin perhe on. Ja että isä kuitenkin sen verran ikävöi niitä omia lapsia ja vaimoa että edes lyhyen aikaa arki-iltoina haluaisi heitä nähdä
Siihen riittää kyllä, kun on asunto, jossa on tilaa ja huone, jossa "isää ei saa häiritä". Näin oli jo kauan sitten. Lapsia on muuallakin. Luolaan sitä pitäisi kaivautua, jos noin herkkä on.
Olen erityisherkkä nainen ja suhde on hankala asia. Voihan sitä joku tekosyynä käyttää, mutta kyllä se sellaista kärsimystä itselle aiheuttaa ettei naurata.
Lienee taas syytä muistuttaa, että tämä "erityisherkkyys" on näitä itsediagnooseja kuten vaikka sähköyliherkkyyskin. Aistiyliherkkyyttä kyllä esiintyy ihan oikeastikin, mutta tuollainen mitä tuossakin jutussa kuvattiin ei ole mikään oikea diagnoosi vaan jotain ihan muuta.
Minäkin olen erityisherkkä nainen. Välillä en kestä miestä samassa talossa, kun ei se ole minusta erossa varmaan puolta tuntia kauempaa. Sitten tulee toisesta huoneesta jutustelemaan, kun minun tarvitsisi saada olla vaikka kokonainen ilta ihan rauhassa itsekseni.
Minua ei haittaa vaikka on asunnot eri paikkakunnalla. Ei kai kukaan luule että näin ihmisistä rasittuva jaksaisi pitää yllä vielä sivusuhteitakin. Olisin pöpilässä kuukauden sisään kun en saisi hetken rauhaa.
Kukaan ei muuttaisi yhteen asuntoon jos olisi varaa pitää kahta.
Niin erityisherkkä, että pystyy olemaan vanhempi vain 10-prosenttisesti, mutta työnteko kyllä sujuu. 👍
Ehdotin tota miehelle mutta ei suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
meillä nainen hsp ja 4 lasta. hoitaa kotitaloutta hyvin rasittuu helposti eri asioista, ei ehkä sano suoraan mutta haluaisi omaa aikaa paljon, jopa päivittäin. Mietin onko tämä itsetuntemuksen puutetta ennen pariutumista. tavallaan muututaan arjen myötä sitten. nyt sitten lapset ja minä usein ihmettelemme, mikä on kun ei jaksa tai kiinnosta.ehkä myös iän myötä näyttäisi korostuvan
Nostetaan kerran, palstailu on sen verran kiivasta.