Ihana mamma mulla vierustoverina !
Mamma täysissä meikeissä, just synnytyssalista tullut. Ulkonanäkö taitaa tällä mammalla olla tärkeämpi kuin vauva itse. No eipähän piereskele!
Kommentit (13)
Ja se on sinulta pois millä tavalla..
Öö.. mitähän vittua ? Mistä tiedät mistä kyseinen mamma tullut? Vaikka kesken juhlien alkanut supistaa ja lähtö tullu sairaalaa? Ja mitähän vitun väliä sillä on onko sillä mammalla meikkiä vai ei synnytyssalissa? Eikö se vauvan hyvinvointi ole tärkeämpi?
Ap:lla ei taida pahemmin olla elämässään oikeita saavutuksia, kun pitää tällaisella asialla päteä.
Toisten kauhistelu taitaa aloittajamammalla olla tärkeämpi kuin vauva itse.
Ei kai kukaan käske kesken synnytyksen meikkejä pesemään, vielä jos on tullut nopea lähtö niin ei välttämättä ole vedenkestävälle meikille puhdistusaineita edes mukana.
Jos sen naama onkin tatuoitu eikä meikattu..??
Olet kyllä aika ahdistava vierustoveri itse ap. Varmaan jonkun kiva tulla sun vierustoveriksi kun itse mulkoilet vierustoveria ja kirjoitat ihan pokkana tänne millainen huonetoveri sulla on ja kuinka ei välitä lapsestaan.
Jo on mamman jutut taas. Neiti itse täydellisyys.
Mistä sen tietää ettei piereskel?
Se meikattu nainen saattaa olla ties kuinka hyvä äiti. Mutta mitä sinä teet... roikut av:lla kun vois olla muutakin tärkeempää just nyt.
Sähän voit ap pyytää siltä tyyli-, kauneus-, hius- ja muotivinkkejä itsellesi. Koska miehesi tulee käymään?
Ap kuulostaa minusta katkeralta. Mutta en kyllä ymmärrä että miksi ihmeessä? Jos itsekin on saannut vauvan?
Joko vauva on puettu merkkivaatteisiin,?