Onko vegaaneilla yleensä rämemajava?
Kommentit (7)
Vegaaneja ja kasvissyöjiä on moneen lähtöön, eivät he välttämättä ole mikään yhtenäinen ryhmä poliittisesti tai edes kulttuurillisesti, saati sitten pillukarvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vegaaneja ja kasvissyöjiä on moneen lähtöön, eivät he välttämättä ole mikään yhtenäinen ryhmä poliittisesti tai edes kulttuurillisesti, saati sitten pillukarvallisesti.
Sanoisin että tässä olet hakoteillä.
Itellä on rämemajava mutta se johtunee siitä että olen sinkku eikä ole seksiä näköpiirissä. Olen laiska.
Tosi vegaanilla ne karvat on värjätty vihreiksi ja muotoiltu porkkanan naatiksi.
Todellisella vegaanilla ei ole lemmikkieläimiä, koska hän vastustaa eläinten käyttöä ihmisen hyödykkeenä kaikissa muodoissaan.
Itse vain syön vegaanisesti. Olen sekä hevos- että koiraharrastaja joten vegaania minusta ei voi tulla, koska mielestäni nuo ovat kuitenkin eläimiä, jotka vuosisatojen saatossa ovat kehittyneet ja eläneet ihmisen kanssa ja ilman ihmistä niillä olisi todella huonot oltavat. Ja ponimme on eläinsuojelutapaus, jonka olemme pelastaneet. Ilman eläinten seuraa en haluaisi elää, mutta en vain koe tarpeelliseksi syödä niitä tai niiden eritteitä.
(ps. saivartelen, vaikka hyvin tiedän mitä rämemajavaa aloitus koskee. Sellaista minulla ei ole, sillä rämemajava on villieläin ja niitä en käytä)
Suurin osa vegaaneista on sheivattu.