Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kilttimiehen" tärkein tunnusmerkki on tämä

Vierailija
09.08.2017 |

- hän ihastuu aina saavuttamattomiin , mieluiten sieviin, viehättäviin naisiin ja joka paikassa.

Esim. Käydessään ihan vain sairaalassa, hammaslääkärillä, kaupoilla, hän ihastuu "ylenpalttisen" paljon hoitajiin, kassoihin, myyjiin..

Hän on aina silmä haukkana näitä vahtaamassa, tosin vastapuolella ei ole mitään käsitystä hänen ihastumisestaan.
Jos hän kerran viidessä vuodessa saa tiedon kohteeleen, että oliis mahd.ihastunut tähän, kohde on todellakin ihmeissään. Hän ei ole tuntenut mitään. Hän oli vain asiakaspalvelija joka hymyili kohteliaasti, ehkä vaihtoi pari sanaa säästä.

Kilttimies on naiivi, hän on nostanut naiset satutasolle, jotka oikeassakaan elämässä edes muuten vilkaisikaan tätä miestä, jolle löytyisi ottaja omasta sarjastaan, mutta sitähän tollo ei tajua..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että tärkein tunnusmerkki on uliseminen mammapalstalla vuorokauden ympäri.

Vierailija
2/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kilttimiehet nähdään aina jonain "omana sarjalaisinaan"? Ei ole olemassa mitään kilttimiehen arkkityyppiä, joka olisi aina vähän rassukka ja vaatimattoman oloinen.

Ja sitä paitsi, miksi ne hoitsut yms. aina ihastuvat kaikkiin muihin paitsi ei kilttimiehiin? Missä vika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihastuu sieviin, viehättäviin naisiin

Kuulostaapa selkäpiitä karmivalta mieheltä, hhhhrrrrrrrr

Vierailija
4/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kuvauksen mukaan olen naispuolinen kilttimies. Ihastun luennoitsijoihin, harrastuksen vetäjiin, esimiehiin, työkavereihin... Ikinä en kyllä tuo ihastumisiani esille kun tiedän hyvin että on yksipuolista.

Kun on koko elämänsä ollut sinkku niin alkaa kyllä koko miessukupuoli vaikuttaa saavuttamattomalta ja myyttiseltä.

Vierailija
5/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kuvauksen mukaan olen naispuolinen kilttimies. Ihastun luennoitsijoihin, harrastuksen vetäjiin, esimiehiin, työkavereihin... Ikinä en kyllä tuo ihastumisiani esille kun tiedän hyvin että on yksipuolista.

Kun on koko elämänsä ollut sinkku niin alkaa kyllä koko miessukupuoli vaikuttaa saavuttamattomalta ja myyttiseltä.

Sama mulla. Oon silti seurustellut pari kertaa, sellaisten miesten kanssa joihin en ole ihastunut ja jotka ovat realistisesti ns. tasoani. Mutta eipä se kummoista ollut, joskus mietin olisiko se erilaista jos olisi toinen sellainen johon olisi itsekin ihastunut. Ikää jo 43 v joten tuskin tulee enää koettua ;)

Vierailija
6/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua joutua naisten ilkeyden satuttamiksi, siksi ihastumme turvallisiin kohteisiin. Meidän kiltteytemme on liikaa useimmille naisille.

- Kilttimies 35 v.

Vierailija
7/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla oikeassa.

Vierailija
8/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- hän ihastuu aina saavuttamattomiin , mieluiten sieviin, viehättäviin naisiin ja joka paikassa.

Esim. Käydessään ihan vain sairaalassa, hammaslääkärillä, kaupoilla, hän ihastuu "ylenpalttisen" paljon hoitajiin, kassoihin, myyjiin..

Hän on aina silmä haukkana näitä vahtaamassa, tosin vastapuolella ei ole mitään käsitystä hänen ihastumisestaan.

Jos hän kerran viidessä vuodessa saa tiedon kohteeleen, että oliis mahd.ihastunut tähän, kohde on todellakin ihmeissään. Hän ei ole tuntenut mitään. Hän oli vain asiakaspalvelija joka hymyili kohteliaasti, ehkä vaihtoi pari sanaa säästä.

Kilttimies on naiivi, hän on nostanut naiset satutasolle, jotka oikeassakaan elämässä edes muuten vilkaisikaan tätä miestä, jolle löytyisi ottaja omasta sarjastaan, mutta sitähän tollo ei tajua..

Tässä taas nähdään ymmärryksen ja empatian puutetta.

Kilttimies ei ole tollo, vaan kokematon. Koska hänellä ei ole kokemusta naisista, naiset ovat hänelle sen takia mystisiä ja ihania olentoja ja ihastuminen tapahtuu helposti jo ihan senkin takia, että kilttimies ei ole koskaan saanut osaansa miehenä. Ei ole päässyt tutustumaan naisiin kunnolla, ei seurustellut eikä sen takia tiedosta ollenkaan, minkälaisen naisen oikeasti tarvitsisi ja mikä naisessa on lopulta tärkeää. Siksi jokainen hymyilevä nainen on ihana.

Vierailija
9/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran palstamammat ovat täysin omiin mielikuviinsa perustuen stigmatisoimassa termiä, jota miehet itse itsestään käyttävät. Ei näin, mammat. Ei todellakaan näin.

Vierailija
10/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap olla oikeassa.

Taitaa ap itse kehua omia viestejään. ;)

Vierailija
11/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oikeasti jo melkein arvaan, kuka näiden aloituksien kirjoittaja on. Hyvin elämäänsä kyllästynyt katkera nainen. Ei saa sitä elämänsä miestä.

Vierailija
12/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tarttishan miesten viehättyä ylipainoisista vanhoista korstonaisista! Se on jokanaisen oikeus?

Vierailija
13/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä kilttimiehet nähdään aina jonain "omana sarjalaisinaan"? Ei ole olemassa mitään kilttimiehen arkkityyppiä, joka olisi aina vähän rassukka ja vaatimattoman oloinen.

Ja sitä paitsi, miksi ne hoitsut yms. aina ihastuvat kaikkiin muihin paitsi ei kilttimiehiin? Missä vika?

:D Itsekin kuvasit kilttimiehen "omana sarjanan" tuossa viimeisessä lauseessasi.

Vierailija
14/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tarttishan miesten viehättyä ylipainoisista vanhoista korstonaisista! Se on jokanaisen oikeus?

Mikä velvollisuus sitten sievillä naisilla on ihastua vastenmielisin kilttimiehiin? Sama pätee molempiin suuntiin.

Vierailija
15/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä velvollisuus sitten sievillä naisilla on ihastua vastenmielisin kilttimiehiin? Sama pätee molempiin suuntiin.

Sanoinko että on?

Eiköhän jokainen saa ihastua kehen haluaa ilman, että palstamamma tulee häpäisemään?

Vierailija
16/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että on?

Eiköhän jokainen saa ihastua kehen haluaa ilman, että palstamamma tulee häpäisemään?

Tässä ketjussa kilttimies ei suvainnut sitä että nätit naiset ihastuvat muihin miehiin mutta ei kilttimiehiin.

Vierailija
17/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap olla oikeassa.

Taitaa ap itse kehua omia viestejään. ;)

Kuka se kissan hännän nostaa, jos ei kissa itse ;)

Vierailija
18/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ketään enään saa What ever who cares

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän