Tyhmin tai oudoin mielikuva/uskomus, joka sinulla on jostain asiasta?
Siis sellainen, mille ei ole mitään järjellisiä perusteita.
Aloitan: Miellän teenjuojat merkittävimmiksi ja hengellisemmiseksi ihmisiksi kuin kahvinjuojat. Juon siis itse kahvia enkä osaa perustella, mistä mielikuva johtuu.
Kommentit (7)
Miellän siideriä juovat miehet metroseksuaaleiksi ja kultturelleimmiksi kuin olutta juovat miehet.
Luulin että Venäjällä on paljonkin rikkaita ja hienostuneita ihmisiä. Hienostuneisuudesta en tiedä mutta suurin osa onkin todella vaatimattomista oloista.
Luulin että kun menee yliopistoon niin voi edetä tutkijan uralla tai työelämässä helposti ja automaattisesti.
Luulin että on älykkäitä ja vähemmän älykkäitä lapsia ja että älykkyys on synnynnäinen, muuttumaton ominaisuus eikä niin että kasvuympäristö ja vanhempien osallistuminen vaikuttaa.
Minusta usein tuntuu (uskomukseni siis), että mieheni ei rakasta minua oikeasti, vaikka tälle kuvitelmalleni ei ole mitään varsinaista perustetta enkä edes osaa itse perustella miksi koen niin.
Olen keskimääräistä parempi kuski vaikka TIEDÄN että 99,99% autoilijoista ajattelee näin
Uskon stereotypioihin eri automerkkien kuskeista (Audi-miehet jne.) vaikka niille ei varsinaisesti ole perusteita.