Tuntemattomien ilkeä kommentointi
Millaisia inhottavia kommentteja olette saaneet tuntemattomilta osaksenne?
Saan itse usein varsinkin lasten kanssa liikkuessa ilkeitä kommentteja. Lapseni ovat kesyjä ja kilttejä ja itse olen aika ujo.
Esim eilen illalla kun tulimme kaupasta, joku vanha nainen kommentoi että "on varmaan lapsiraukoilla nälkä. Sitä ollaan nykyään niin itsekkäitä " tai jotain se sanoin noin niinku sinne päin.
Samoin puistossa tulee kommenttia, kaupassa. Ei joka päivä, mutta inhottavan usein. Kommentit kiertelevät yleensä vanhemmuuden tai ulkonäköni ympärillä.
Olen miettinyt tapahtuuko niin kaikille äideille vaan ärsytänkö vaan ihmisiä. Minulla on nyt räikeän punainen tukka, vähän rokahtava tyyli ja olen hyvässä/timmissä kunnossa.
Haukkujat ovat 80% naisia, iältään 35+. Miehet jotka ilkeilevät, ovat iältään 65+.
Nuoret miehet eivät koskaan hauku, ainoastaan kehuvat.
En ymmärrä miksi pitää puuttua toisten asioihin ilman syytä, onko se sitten tyytymättömyyttä omaan elämään ilkeitten ihmisten puolelta?
Kommentit (5)
Kyllä ihmiset puhuvat vaikkei olisi lapsiakaan. Olen itse ollut niin paljon kotiini sulkeutuneena viime vuodet, ettei ole tullut kommenttia, mutta nuorempana tuli paljon.
Ensimmäisellä baarireissullani odotin tiskillä juotavaa ja takaani lähestyi mies. Käännyin ja mies katsoi minua hetken silmiin, naama vääntyi inhosta ja hän tuhahti "Hyi vittu!" ja käveli takaisin kavereidensa luo.
Ei huvittanut hetkeen mennä toista kertaa baariin.
Ilmeisesti hiukset vaihtavat väriä usein, jos kerran nyt on räikeän punainen tukka. Kyllähän sinä noita kommentteja kalastelet ihan itse tyylilläsi, turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti hiukset vaihtavat väriä usein, jos kerran nyt on räikeän punainen tukka. Kyllähän sinä noita kommentteja kalastelet ihan itse tyylilläsi, turha valittaa.
Noniin, tulihan tänne sellainenkin, joka kommentoi ilkeästi ventovieraille ihmisille
Noilla vanhemmilla naisilla on varmaan jonkinasteisia pettymyksiä omasta vanhemmuudestaan.
Minä olen imettänyt omia lapsia n. 1,5-vuotiaiksi asti, ja sekös on ollut satunnaisesti esim. uimahallin pukuhuoneessa, näille matameille kauhistus.
Ylipäätään noilla vanhemmilla naisilla ärsyttää kaikki mikä tehdään kasvatuksessa nykyään toisin. Milloin käydään väärään aikaan kaupassa, milloin lapsille jutellaan liian lempeästi, milloin äiti ei olisi saanut korottaa ääntään kaupassa, milloin vanhempi ei olisi saanut hassutella lapsensa kanssa, milloin pojalla on liian pitkä tukka jne.. Ne ovat niitä omien pettymysten purkauksia tuollaiset, nuoremmat kehtaavatkin tehdä toisin.
Kannattaa vaan ympäröidä itsensä käytöstavat omaavilla ihmisillä ja jättää hapannaamojen mielipiteet arvoonsa.