Milloin on kohteliasta yrittää soittoa lähiesimiehelle?
Ei vastannut äsken, milloin on kohteliasta yrittää uudelleen, ja montako kertaa sitä kannattaa kokeilla? Vai annanko hänen soittaa takaisin tänne päin, entä jos hän ei soitakaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu sun asiasta ja sen kiireellisyydestä sekä siitä, tiedätkö missä lähiesimiehesi on: onko töissä/sairaana, palaverissa, jossain työpisteessä itse juuri suorittavissa töissä jne.
Mitä asiaa sulla oli sille?
En tiedä paljoakaan, edes hänen työnkuvastaan, vaikea arvaillakaan (aloitin äskettäin). Oletan hänen olevan nyt normaalisti töissä, muuta tietoa en ole kuullut. En voi valitettavasti kertoa tarkemmin mistä asiasta on kyse. Ei mikään tulenpalava kiire mutta asia olisi hyvä hoitaa vielä tänään.
Onko epäkohteliasta "pommittaa" puheluilla, niinku tavallaan max 1 soittoyritys päivässä?
Soita kerran ja laita viesti, jos et voi viestissä kertoa asiaa, kerro että asia on kiireellinen.
Kokeile ennen kolmea (jos lähtee kolmelta?) ja laita viesti, jos ei vastaa.
Eihän oo sairastuminen kyseessä? Meillä ei saa sairastumisesta ilmoittaa viestillä, vaan pitää aina soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko epäkohteliasta "pommittaa" puheluilla, niinku tavallaan max 1 soittoyritys päivässä?
Ei ole. Jos soitat useamman kerran, sekin kertoo, että asialla on kiire. Toisaalta, voit jättää viestin puhelinvastaajaan tai laittaa tekstarin, jossa pyydät soittamaan.
Miksi tätä pitää nostella? Eikö ole päivänselvä asia että on epäkohteliasta soitella toistuvasti. Kyllä hän soittaa takaisin kun pystyy. Itse olisin jo aikoja sitten lähettänyt tekstarin.
Riippuu sun asiasta ja sen kiireellisyydestä sekä siitä, tiedätkö missä lähiesimiehesi on: onko töissä/sairaana, palaverissa, jossain työpisteessä itse juuri suorittavissa töissä jne.
Mitä asiaa sulla oli sille?