Näyttikö lapsesi np-ultrassa pojalta tai tytöltä? Kumpi tuli?
Minulla on ollut koko raskauden voimakas tyttöolo, mutta np-ultran jälkeen sikiö näyttääkin kuvissa ihan pojalta kasvonpiirteiltään! Onko muilla ollut tällaisia ristiriitaisuuksia? Kumpi sieltä lopulta tuli? Harkitsen toista ultraa, jossa selvitetään sukupuoli jo ennen ru, kun asia vaivaa niin kovasti.
Kommentit (7)
Vai näytti naama pojalta np-ultrassa ja vieläpä häiritsee kovasti? Voi luoja näitä mammoja ja heidän prioriteettejaan. Ei mulla edes käynyt np-ultrassa edes mielessä mikään sukupuoli. Olin kiinnostunein siitä, että löytyy elävä sikiö, joka toivon mukaan näyttää terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vai näytti naama pojalta np-ultrassa ja vieläpä häiritsee kovasti? Voi luoja näitä mammoja ja heidän prioriteettejaan. Ei mulla edes käynyt np-ultrassa edes mielessä mikään sukupuoli. Olin kiinnostunein siitä, että löytyy elävä sikiö, joka toivon mukaan näyttää terveeltä.
Opettele lukemaan pälli. Sukupuoli itsessään on minulle se ja sama, mutta tämä ristiriita omien tuntemusten ja kuvan välillä häiritsee. Kiitos teille muille, jos kerrotte omia kokemuksia.
Suosittelen kokeneen lääkärin tekemää ultraäänitutkimusta, niin saat sen sukupuolen selville eikä tarvitse kasvonpiirteitä ihmetellä.
Itselläni 3 lasta, kaikista saatu lääkäriltä oikea tieto sukupuolesta (tyttöjä) jo raskauden alkupuolella.
Meistä näyttää ihan pojalta, musta tuntuukin että poika on.
Terv rv 19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan pälli. Sukupuoli itsessään on minulle se ja sama, mutta tämä ristiriita omien tuntemusten ja kuvan välillä häiritsee. Kiitos teille muille, jos kerrotte omia kokemuksia.
Seli seli.
Kasvonpiirteiltään??? Oikeasti...?
Meillä näytti jalkovälin perusteella pojalta ja poika tuli. Mulla oli ollut vahva intuitio tytöstä ennen ultraa, mutta ehkä se oli enemmän toivetta... Loppujen lopuksi olin onnellinen, että tuli juuri tämä lapsi. Näin sen pitikin mennä. En olisi voinut parempaa lasta saada. <3
Sikiö näytti ihan marsulta. Tyttö tuli.