Kaksi erittäin tyylikästä japanilaista molemmilla sukat sandaaleissa
Voi kun mammat olisitte nähneet niin ymmärtäisitte ettei mitään tehdä orjallisesti ä!
Kommentit (12)
Jos eivät tajunneet, että täällä on niin kylmä, ja ottivat vain sandaalit reissuun.. :D
Tai sitten luulevat sen olevan muoti-ilmiö täälläpäin
Japanilaiset osaa. Suomalaiset harvoin.
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä ongelma on sukissa ja sandaaleissa. Ulkoileville ja työtä tekeville ihmisille ihan näppärä ratkaisu, mutta kun joku on keksinyt, että se näyttää juntilta, niin minkäs teet.
Nahkasandaaleista voi irrota myrkyllisiä parkinta-aineita jalkoihin, että sillä lailla te paljasjalkaiset!
Tuohan on trenditietoisen toimintaa nyt. Se on jopa vähän huvittavan näköistä kun laitetaan ihan "halpis läpsykkäät" jalkaan ja "tennissukat" ja nyt nuoret naiset pukeutuu noin. Kyllä Lenita voi nyt kauhistella. :D
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä ongelma on sukissa ja sandaaleissa. Ulkoileville ja työtä tekeville ihmisille ihan näppärä ratkaisu, mutta kun joku on keksinyt, että se näyttää juntilta, niin minkäs teet.
Siinä tapauksessa käytetään umpinaisia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, se on kyllä tosi mukava yhdistelmä vähän koleammalla kesäkelillä. Itse pitäisin kuitenkin myös pitkiä housuja yhdistelmän kanssa.
Japanilaiset riisuvat kotimaassaan myös kengät mennessään omaan tai jonkun toisen kotiin - ihanaa kunnioitusta koteja kohtaan! Suomalaiset riisuvat kengät mennessään omaan tai jonkun toisen kotiin - mitä järkyttävää juntteutta!
Mä en ole koskaan ilman sukkia ulkona. Oli kengät mitkä tahansa niin mulla on aina sukat.
varvastossujen kanssa ei käytetä sukkia koska niiden kanssa ei voi.
sandaaleissa olen aina viileällä säällä sukkia käyttänyt.
ei ole juttia. junttia on elää muodin uhrina.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ilman sukkia ulkona. Oli kengät mitkä tahansa niin mulla on aina sukat.
Samoin.
Inhoan sitä kun ihmiset lompsii kesällä toisen kotiin hikisillä ja likaisilla paljailla jaloilla, kun eivät mitenkään voi sukkia sandaaleissa käyttää.
No sehän on jo jonku aikaa ollu "se juttu". Toimii, jos asu ja look on trendikäs - kiitos-paidan tai crocsien kanssa kruunaa vain juntteuden.