Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuotias ja ei koskaan seurustellut..

Vierailija
08.08.2017 |

elämässäni on kyllä miehiä riittänyt. mutta ei ikinä vakavaaa suhdetta. ajattelen aina, millaista se olisi. riidat ja hyvät hetket, haluaisin ne kaikki. miksi en saa. :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii vielä! Olet nuori.

Vierailija
2/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, itse pääsin poikuudesta vasta tämän vuoden toukokuussa ja kyseisen naisen kanssa tulikin oltua yhdessä päälle kuukausi. On sulla kanssa murheet. Kyllä parisuhteeseen ehtii myöhemminkin, yhdellä kaverilla kesti kolmekymppiseksi asti saada vakituinen suhde vaikka panokokemuksia toki oli sitä ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo vielä edes vanha. Mä aloin seurustelemaan 22-vuotiaana eikä se näin jälkikäteen ajateltuna ollu edes erityisen myöhään.

Vierailija
4/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin seurustella ekaa kertaa vasta 27-vuotiaana. Enkä kokenut menettäneeni mitään. Oli mukavaa matkustella vapaana yms.

Vierailija
5/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä mieltä olette, että en ole koskaan seurustelut, mutta en kummiskaan ole neitsytkään? en todellakaan. monia miehiä ollut. minkä se tekee minusta.

ja miehiä, joiden kanssa olen ollut sinä uskossa ett tästä voisi tullakin jotain, mutta ei tullutkaan. muuta kuin friends with benefits

Vierailija
6/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta mitä mieltä olette, että en ole koskaan seurustelut, mutta en kummiskaan ole neitsytkään? en todellakaan. monia miehiä ollut. minkä se tekee minusta.

ja miehiä, joiden kanssa olen ollut sinä uskossa ett tästä voisi tullakin jotain, mutta ei tullutkaan. muuta kuin friends with benefits

houran

Vierailija
7/7 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin poikuuden 28v päälle viiskymppiselle naiselle, ehkä pääsen nelikymppisenä seurusteleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän