Uudessa taloyhtiössä vain miehet juttelee ja toivottaa tervetulleeksi
Eronnut äiti on kai uhka naisille? Iskät juttelee ja äidit kiertää kaukaa ja vääntää väkinäisiä hymyjä kun yritän itse jutella. En ole miestenne perässä, joten lepi vaan. ;)
Kommentit (5)
Niin, varmasti se johtuu siitä että ne kuvittelee sun olevan miestensä perässä eikä siitä ettei niitä vaan huvita smalltalkkaus randomeiden kanssa. Kyllä mäkin voin moikata naapureita mutta ei kiinnosta jutella sen enempää joten varmaan vaikutan vaivaantuneelta jos joku tulee juttelemaan.
Kaikki naiset eivät tule naisten kanssa toimeen.
Yleensä he ovat itse vähän ikäviä ja/tai hankalia yksilöitä.
Nimittäin mies suhtautuu naiseen aina hiukan vaaleanpunaisin silmälasein ja siksi epäsosiaalisellekin naiselle voidaan olla ihan mukavia.
En tarkoita että pitäisi överisti sosialisoida. En halua sellaista itsekään. Mutta miehet on luontevasti jutelleet kun on kohdattu pihalla tai pyöräkellarissa. "Ai moi, oletteko uusia asukkaita, minkäs ikäinen poikasi on?" Ihan perusasiat vaihdettiin siinä, mutta kyseisen miehen puoliso ei oikein vastaa edes tervehdykseeni. Kuitenkin pitävät porukalla pihajuhlia taloyhtiössä, eli epäsosiaalisuus ei ole syynä. No, minä jatkan pientä rupattelua, kettuillakseni kos ei muuta. ;) Ap
Oho, missä ihmiset noin sosiaalisia on? Onneksi en itse asu siellä :D Onneksi täällä mun asuinlähiössä Helsingissä ei tarvi naapureille puhua mitään. Eikä tervehtiä. En itse asiassa edes tiedä yhtään keitä muita asuu tässä samassa rivitalossa jossa itse asun :D
Miehet ne ottaa niitä hallituspaikkojakin ja kovia liksoja, koska osaavat kohdata toisen ihmisen. Naiset keskittyy vertailuun ja kateuteen ja juoruiluun. Jos olet nätti, sua ei tervehditä.