Olenko betamies
Ollaan avopuolison kanssa oltu 3v yhdessä ja molemmat ollaan vähän laiskoja siivoamaan.
Tänään jostain syystä sain siivousvimman ja motivoiduin siivoamaan koko kämpän, meni 8h ja tykkäsin kyllä joka hetkestä. Sanoin tyttöystävälle kun molemmilla oli vapaa päivä ettei tarvi auttaa jos ei nappaa koska tiedän että se on puuduttavaa hommaa jos ei kiinnosta ja koska itseä kiinnosti niin no problem.
Kiitosta sain kyllä kuulla hyvin tehdystä työstä varsinkin kun olin niin hiton perusteellinen. Vein vielä kaiken päälle avokin ulos syömään ja täytyy todeta että oli kaikin puolin hyvä päivä.
Kiitos seksiä en kyllä valitettavasti pääse tänään harrastamaan, on sen verran pahasti seksielämä mennyt alaspäin. 2-3 kertaa kuussa enään kun ei toista enään kiinnosta, ja tuntuu että sekin tehdään pakkopullana.. olen kyllä kaikkea yrittänyt että neitiäkin kiinnostaisi mutta kun mitään ei irtoa että mikä on vialla. Olen yrittänyt myös olla dominoiva ei ole auttanut, olen yrittänyt olla hellä ja huomaavainen, ei auta. Olen yrittänyt lämmitellä etukäteen olemalla romanttinen tai suorapuheinen. Mikään ei tunnu tehoavan. Teen myös sängyssä oikeastaan mitä vaan mutta kun toinen on mennyt kuoreensa niin mitään imputtia ei tule.
Tässä voisi kuvitella että naisella on toinen tai haluaa ulos suhteesta mutta kun puhuu jatkuvasti tulevaisuudesta häistä ja lapsista niin on vähän vaikea lukea tilannetta.
Olenkin nyt päättänyt olla ehdottelematta mitään koska sekin kuulemma ahdistaa. Olen kyllä tehnyt niin aikaisemmin jonkun viikon tuloksetta mutta kokeillaan taas.
-ap