Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko poistanut profiilin deittipalstalta, vaikka kiinnostuneita miehiä olikin?

Vierailija
08.08.2017 |

Itse tein niin, vaikka joku ehdotti tapaamista ja toinen antoi puhnron. Tuli vaan joku ahdistus, etten halua kirjoittelua enempää. Kunhan vaan häivyin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olisi paljon helpompi vaan tavata joku "oikeassa elämässä". Näen kyllä kivannäköisiä miehiä, mutta en uskalla tehdä aloitetta ja ehkä sama toisinpäin...

n28

Vierailija
2/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just tänään. Tuli vaan semmoinen olo, että ei jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olisi paljon helpompi vaan tavata joku "oikeassa elämässä". Näen kyllä kivannäköisiä miehiä, mutta en uskalla tehdä aloitetta ja ehkä sama toisinpäin...

n28

Kuulostaa oudolta. Mikä siinä on niin vaikeeta laittaa joku lyhyt viesti? Sitten jos viestittely tuntuu ihan lupaavalta, niin voi tavata. Muussa tapauksessa voi keskeyttää viestittelyn.

Vierailija
4/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, poistin. En kauaa viihtynyt, jotenkin ahdisti ne saadut viestit ja tuntui, kuin olisin jotain velkaa viestiä lähettäneille. En tahtonut olla töykeästi vastaamatta, mutta ihan yhtä töykeältä olisi tuntunut laittaa joku "ei nappaa, kiitti moi" -viesti. Äh :D olen kovin introvertti, ja tuollainen sosiaalinen pommitus jotenkin vei voimia. Onneksi tapasin mieheni jossain ihan muualla :)

Vierailija
5/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljon viestejä ja monen kanssa kirjoittelinkin tovin ja sitten tulikin tunne etten halua tavata näistä yhtäkään ja poistin profiilin.

Vierailija
6/6 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: odotukset ja paniikki kasvoi vaan koko ajan enkä sitten uskaltanut ketään edes tavata eikä minua tarkemmin ajateltuna edes kiinnosta seurustella enkä ymmärrä nyky ajan tapailu kulttuurista mitään.Ehkä vähän ristiriitaisia ajatuksia =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän