Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi varakkaan pitäis viedä kenenkään lasta kouluun?

Vierailija
08.08.2017 |

Siksikö, että on itse hankkinut varansa, eikä millään muotoa vienyt niitä naapurin äidiltä. Eli millä perusteella hän on velvoitettu nuoleskelemaan kaikkia siipeilijöitä. Eiköhän se rahantulokin siinä sitten lopu, jos alkaa kokopäiväiseksi koulukyydiksi jne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla provo..

Vierailija
2/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi huumorilla tehty avaus olisi riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö yksi huumorilla tehty avaus olisi riittänyt?

Tämä on ainut avaus multa tänään. En ole itse varakas, mut tiedän ihmisiä jotka on, eikä tulis mieleenkään mennä käsi ojossa heidän luokse. Jotain itsekunnioitusta edes. Eivätkä he multa ole mitään vieny. Tehneet vaan kovasti töitä.

ap

Vierailija
4/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään.

Ennemmin voisi ajatella että naapuruston 'köyhät' tai edes tavikset kyydittelisi toistensa lapsia kun heille siitä vastavuoroisuudesta taitaisi oll enemmän hyötyä ja esim aamun koulukuljetus voisi korvata helpommin jollain muulla palvelulla.

Itse olen varakas, enkä kyllä helposti ottaisi naapurin lapsesta taakkaa omaan kuljetusrumbaani.. Toki joku SATUNNAINEN heitto on ok. Satunnaisesta heitosta he halua mitään korvausta, jatkuvasta kuljettamisesta joku 20€/kk tuntuisi lähinnä vitsiltä, enkä kuitenkaan kokisi voivani mitään kunnon korvausta edellyttää.

Eri asia on harrastuskuljetukset. Koska minulla jossain vaiheessa oli ainoana kolmesta perheestä mahdollisuus oli meillä sellainenkin vuosi, että pojan pari kaveria tuli koulun jälkeen n 2krt/vko meille ja ruokin heidät ja vein 15.30 jäähallille (vanhemmat oli edellisenä iltana raahannut kamat meille) Tietenkin sen tein, lapseni ystäville. Enkä kuvitellut mitään korvausta, kyllä tässä heitä kolmea puolin ja toisin vuosien saatossa on jokainen perhe ehtinyt kuskaamaan ja huoltamaan :)

Vierailija
5/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus ja itsekkyys ja sen sokaisemana toimiminen on aina yhtä kuvottavaa.

Vierailija
6/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpaankohan viittaat, siihen (ilmaisen) kyydin kärkkyjään (olisiko tässä lokki?) vai siihen 'varakkaaseen' (joka siis ei suostu uhrautumaan toisten autokuskiksi?)

Vierailija
7/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vois kysyä, et miksi toisten lasten pitäis saada kaikki ilmaiseksi ja rikkaiden pitäis se kustantaa? Ei ne rikkaudet ole tullut heillekään kun manulle illallinen. Kateus sokaisee?

Vierailija
8/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaankohan viittaat, siihen (ilmaisen) kyydin kärkkyjään (olisiko tässä lokki?) vai siihen 'varakkaaseen' (joka siis ei suostu uhrautumaan toisten autokuskiksi?)

Mikä velvollisuus tuolla rikkaalla on uhrautua? Mitä hän siitä saa ja toimiskohan toisinpäin. Köyhä sitten vaikka siivoamaan rikkaan asunto vastapalvelukseks. Työ työstä. Ilmaisia lounaita ei ole, rikkaallekaan.

Vierailija
9/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin kysyä naapurin irman tulot, ettei vaan käytä häntä hyväkseen vahingossa.

Vierailija
10/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin laiska työtön ei käy meillä siivoamassa. Vaadin selitystä.

Vierailija
11/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä aihetta käsitelty jo ihan tarperksi siinä alkuperäisessä ketjussa

Vierailija
12/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin kysyä naapurin irman tulot, ettei vaan käytä häntä hyväkseen vahingossa.

.. Et jos vaik onkin varakas.

Vierailija
13/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisessä ketjussa tiedettiin tasantarkkaan naapurin irman olevan varakas ja ei ole käsitelty tarpeeksi. Itse en ryhdy lukemaan tuhannen viestin ketjua tyhjää läpinää. Ilmoita asiattomaksi jos ei miellytä.

Vierailija
14/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla eri ketju,mutta tosiaan ei ilmeisesti kyydin vaatijalla ollut aiettakakaan vastapalvelukseen.Ja olivatko lapset edes kavereita...

Vierailija
15/15 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurilla on Porsche. Se saa kyllä luvan käydä koukkaamisesta meidän lapset kouluun töihin mennessään... ja samalla lapset voi viedä sen kotirouva-vaimolle meidän koiran niin se saa käydä sen kanssa lenkillä, kun mulla on niin raskasta tämä arjen pyörittäminen 😂