Mun tytöstä piti tulla Sonja, mutta tyttö ei ole yhtään ''Sonja'' ??!!
Sonja on tosi nätti nimi, mutta ihan pakko vaihtaa nyt toiseen! Ehdotelkaa mielestänne kivoja nimi'. Saga olis kiva, mutta liian yleinen. Sama Stellassa. Mitä mieltä ootte nimestä Sofi?
Kommentit (27)
Minkälainen on sitten yleisesti "Sonja"?
Saga ja Stella ovat juuri tuollaisia hippi nimiä, joidenka lapset saavat vain vegaani ruokaa
F on Suomessa vierasperäinen kirjain, jota ei tarvita kuin sanassa "pesufati."
Tehkää hänestä Sohvi.
Ärsyttää tuollaiset "ei ole yhtään Sonjan näköinen". Minkä hiton näköinen se Sonja sun mielestä on? Ja miten me voidaan ehdottaa muitakaan nimiä kun a. ei olla edes nähty sitä sun lasta ja b. varmaan ei tiedetä minkä nimen näköinen se sun mielestä on.
Mun tytöstä piti tulla Ida, mutta olikin ihan Siirin näköinen, vielä nyt 17-vuotiaanakin.
En osaa ehdottaa nimiä, kyllä sä Ap sen keksit vielä.
Laita vaan se Sonja nimeksi. Jonkin ajan kuluttua tyttö on ihan selvästi Sonja.
Sofi on kiva nimi. Harkittiin sitä 20 v sitten toiseksi nimeksi tytölle, mutta päädyttiin sitten Sonjaan. Sofi Oksanen ei tuolloin ollut vielä esillä, joten nimi oli todella uudentuntuinen.
Sofianna olisi kiva, lempinimi sitten Sofi.
Pidin eniten nimestä Pesufati.
Harvinainen nimi, johon en ole aiemmin törmännyt.
Me saatiin tuntemattomammilta hyviä ehdotuksia siitä miltä lapsi näyttää, olin samaa mieltä vaikken itse keksinytkään. Niistä ehdotuksista sitten vaan valitsemaan.
Sonja on ihan kiva nimi T. Sonja ;)
Sofi on kans tosi kiva nimi, mutta niitä tulee olemaan varmaan samalla luokalla 7..
Sofi on kiva eikä edes yleinen, mutta Sofia on yleinen. Toisaalta kyllähän Marin ja Mariankin erottaa, ihan eri nimiä ovat. :D
Otin Saga-juomalasista huikkaa samalla, kun tempaisin Stellat (mömmöjä) tauluun....
Vierailija kirjoitti:
Pidin eniten nimestä Pesufati.
Harvinainen nimi, johon en ole aiemmin törmännyt.
<3
Vierailija kirjoitti:
F on Suomessa vierasperäinen kirjain, jota ei tarvita kuin sanassa "pesufati."
Tehkää hänestä Sohvi.
Pesufatimattiinasta
Jos oleellista on miltä lapsi näyttää, vastausta saa tuskin täältä. Mutta ymmärrän hyvin sen ajatuksen, että lapsen täytyy näyttää nimeltään. En osaa selittää sitä. Esikoisen kohdalla olin melkein jo päättänyt nimen ja ihan ekanäkemällä olin eri mieltä. Ei sovi, ei ollenkaan. Tosin kannattaa se kk ainakin odottaa. Nimittäin ihan vastasyntyneenä on niin eri näköinen. Meillä sitten sen jälkeen jotenkin piirteet selkeytyivät ja niin selvisi eräänä päivänä nimikin. Kyllä se tulee sieltä.
Miten siitä pari kuisesta tietää minkä näköinen se on lapsena, nuorena, aikuisena. Millainen on luonteeltaan, kiljuvasta koliikkivauvasta voi tulla rauhallisin olento maan päällä.
Sinna, Sanni, Senni
Selja
Silja
Seela
Serafiina
Sofianna
Saila
Ja Sofi on kiva.