Avovaimoni petti ja musersi minut täysin. En tiedä, miten selviän.
Olemme seurustelleet avovaimoni kanssa jo pitkään yhdessä. Suhde on ollut hyvä, vaikka alamäkiä on ollut.
Hetki sitten sairastuin masennukseen ja suhteemme koki suuren alamäen . En jaksanut panostaa enää elämään ja jäin töistä sairaslomalle.
Avovaimon "työkiireet" sen kun lisääntyivät ja tuntui, että häntä ei kiinnostanut olla kotona eikö hän välittänyt hyvinvoinnistani yhtään. Yritin aina kysyä, että olisiko hänellä aikaa minulle, mutta aina oli jotain tärkeämpää.
Meni aikaa, kunnes hetki sitten avovaimo paljasti, että hänellä oli ollut "yhdenillanhoito" "alamäkien" aikana. Tilanteeseen tuli yks järkyttävä tekiä, nimittäin noin viikko sitten paljastui, että hän on raskaana.
Minulle on tehnyt sterilisaatio vuosi sitten ja tiedän, että todennäköisyys isyyteen on hyvin pieni. Lähes mahdoton. On paljon todennäköisempää, että tämä "yhdenillanjuttu" on tulevan lapsen isä.
Seksiä meillä on ollut silloin tällöin, vaikka alamäki alkoi, mutta vähemmän, mitä hyvinä aikoina.
Mitä teen? Vinkkejä ?
Kommentit (10)
Olet samallainen tossu kuin minäkin joten kärsitään
Jos rakkauteen on vielä yhdessä mahdollisuus, kannattaa yrittää selvittää asiat. Jos yhdessä on mahdoton jatkaa niin eron läpikäymiseen suosittelen terapiaa, jos et siellä vielä käy. Voimia sinulle, selviät kyllä ♡
Haluatko olla hänen kanssaan vielä?
Ja jos, niin miksi?
Mahtaako hän haluta olla sinun kanssasi vielä? Millä tavalla hän paljasti pettämisen? Pyysikö anteeksi tai kuulostiko katuvalta, vai töksäyttikö vain?
Luulen, että suhteenne on joko pinnallinen tai sitten "kun on pakko olla joku". Se ei välitä susta pohjimmiltaan. Mitä näet ihmisessä, joka kohtelee noin? Itse ihmettelen sitä, miksi sekään on sun kanssa, jos ei välitä. Kun näköjään muitakin olisi tarjolla. Haluaako sut nyt vain isäksi lapselleen?
Kai vielä ehdit erota ennen lapsen syntymää?
Tai muista ainakin kiistää isyytesi heti! Muut asiat teet jos/kun voimia riittää, mutta tämä on tärkeä. Muuten saat seuraavat 18 vuotta maksaa muistutuksena avokkisi petollisuudesta. Se ei tee kenenkään mielenterveydelle hyvää.
Lohduttaudu sillä, että sinä et ole ainakaan isä sillä tavalla, että näin luulisit oikeasti. 14 % naimisissa olevista miehistä luulee olevansa lapsen isä, vaikka ei ole. Äiti kyllä tietää totuuden.
Hanki oma asunto ja muuta pois. Yksinkertaista. Hae terapiaan myös, se auttaa käsittelemään tuota ja masennusta myös. Parempaa on luvassa elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kai vielä ehdit erota ennen lapsen syntymää?
Tai muista ainakin kiistää isyytesi heti! Muut asiat teet jos/kun voimia riittää, mutta tämä on tärkeä. Muuten saat seuraavat 18 vuotta maksaa muistutuksena avokkisi petollisuudesta. Se ei tee kenenkään mielenterveydelle hyvää.
Ei ap:ta katsota lapsen isäksi, jos eivät ole avioliitossa, vaan avoliitossa.
Ajan kanssa helpottaa, ei kannata katkeroitua. Paljonhan näitä valitettavasti on nykyään.