Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan "polttanut" iän mukana kasvoihin tulevia

Vierailija
06.08.2017 |

pieniä näppyjä, mitä ne nyt on, kotikonstein? Harkitsen kokeilevani syylien hoitoon tarkoitetun happokynän käyttämistä muutaman tuollaisen pienelle alulle. Näyttävät muuten kasvavan vuosien kuluessa suuriksi "noita-akan syyliksi". Onnistuuko? Kun käsitelty iho kesii pois, lähteekö pattikin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä plastiikkakirurgi/kasvohoitaja tuollaiset höylää? Ap.

Vierailija
2/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kyselisin minäkin. Roikkoluominaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suunnitellut aivan samaa. Tuntuisi tyhmältä mennä maksamaan monia satasia niiden poistosta, kunnallisella ei poisteta.

Jos jonkun luomen ulkonäkö mietityttää, niin sitä pitää mennä näyttämään. Ettei ole syöpä. Kaikki ihosyövät eivät ole tappavia huom.

Vierailija
4/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä luomi (?) se on, joita nyt keski-ikäisenä on tullut esim. kaulaan: sellasia 2-3 mm pitkiä, ohuita, pehmeitä mutta "tikkumaisia" vaaleanruskeita juttuja? Millä ne saa poistettua?

Vierailija
5/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on rasvaluomia. Apteekista saa reseptittä emla puudutusvoidetta. Semmosta ja steriilillä skalpellilla juuresta katki.

Vierailija
6/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla kasvoissa ihonvärinen kiinteä patti?

Onko se syylä tai känsä? Joskus mulla ollut sormessa samanlainen. Apteekissa kai myydään jotain syylän tai känsän poistoainetta, mutta jos sitä käyttääkin johonkin muuhun, niin voikohan siitä mitään haittaa olla, muuta kuin ettei tehoa?

Vierailija
7/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noita ihonvärisiä kiinteitä patteja itsekin kyselen. Ap.

Vierailija
8/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihan lääkärille. Laserilla noi lähtee tosi nopesti. Äiti katseli kaulallaan jonkun 15 vuotta noita rasvaluomia (sellasia tosi pieniä, mutta jotka kasvaa ihoata ylös ulos noin 2-3 milliä. Kuulemma villapaidat tuntui joskus erityisen kiusallisilta.). Sitten kävi ihotautilääkärillä laseroitavana. 20 minuuttia meni eikä liikaa maksanut yksityisellä. Nyt kolme kuukautta operaatiosta, eikä enää mitään näy. Noin pari kolme päivää laserin jälkeen oli erityisen hurjan näköinen. Kaula oli täynnä silloin pikkuisia rupia.

En itse tekisi kyseustä hoitoa kesäaikaan vaan odottaisin syksyyn, jolloin muutenkin oow

Vierailija
9/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ammattilaisen käsittelyyn poistattamaam noita äläkä pilaa kasvojasi ronkkimalla itse!

Vierailija
10/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan laita sitä syylien hoitoon tarkoitettua kynää kasvoihin! Mä nimittäin laitoin ja ihosta "paloi" monta kerrosta, ei siis vain se syylä. Ihoon jäi kuoppa ja sitä nyt sit plastiikkakirurgilla hoidetaan. Nyt yritetään saada tuloksia laseroimalla reunoja ja jatkossa joutunee vielä kohottamaan sitä kuoppaa ruiskuttamalla sinne omia rasvasoluja, täyteainetta tms.

Vierailija
11/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä luomi (?) se on, joita nyt keski-ikäisenä on tullut esim. kaulaan: sellasia 2-3 mm pitkiä, ohuita, pehmeitä mutta "tikkumaisia" vaaleanruskeita juttuja? Millä ne saa poistettua?

Ne ovat varsiluomia. Varisevat iän myötä pois. Jotkut "hirttävät" ne narulla ja katkaisevat itse skalpellilla. Multa poistettiin pahimmat tk:ssa, koska ottivat vaatteisiin kiinni.

Vierailija
12/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle väitettiin myös, ettei kunnallisella poisteta. Oli poskessa, noin 5 mm halkaisijaltaan. Valitin muutamaan kertaan omalääkärille, että se kutiaa ja vuotaa verta jos sitä rapsuttaa kynsillä (mitä se kyllä tekikin). Poistettiin "kaapimalla" - ei tikkejä. Voi kuulemma silti kasvaa samaan paikkaan uudestaan. Jäljen juuri ja juuri erottaa kun tietää missä se oli. 

M44

Vierailija
13/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tullut kuin muutama, kaulan alueelle. Hirtin ne pois ohuella langalla. Toiset vetäisin kylmästi partahöylällä. Ei jäänyt jälkiä.

Vierailija
14/25 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen leikannut niitä terävillä pienillä saksilla. Ensin olen desinfioinut sakset keittämällä ja ihon käsidesillä. Ei ole kasvanut takaisin. Verta tulee leikkaushetkellä aika paljon, mutta nopeasti se loppuu.

Vierailija
15/25 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaikuttaa, että täällä puhutaan ristiin erityyppisistä asioista iholla. Eli ei kannattane pelkästään ottaa vinkkiä täältä, koska vinkki saattaa olla ihan eri asiaan.

Vierailija
16/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kokemusta. Kosketin kulmakarvan alla olevaa 1-2 mm patinalkua wartner syyläkynällä joka sisältää voimakasta happoa. Patti muuttui valkoiseksi ja alkoi kirvellä. 30 sekunnin kuluttua pyyhin hapon varovasti pois muutamalla märällä paperilla. Parin päivän päästä ihon pinta oli raaputettavissa pois, samalla lähti patti. Kyseessä siis kasvoihin vanhemmalla iällä tulevien suht litteiden ihonväristen "rasva"pattien ongelma, ei pigmenttiluomet eikä varsiluomet.

Vierailija
17/25 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noita litteitä rasvapatteja on tullut otsaan. Mielestäni ne muuttuvat ajan oloon ruskeiksi. Meilläpäin sanotaan vanhuuden syyliksi.

Kun poistatin viimeksi luomia, niitä käsiteltiin jollain jäädytyshoidolla. Selkä oli kuin haulikolla räiskitty pitkän aikaa.

Pitää varmaan jättää pärstän osalta luomet rauhaan siksi aikaa, että ei tarvitse pariin viikkoon naamaansa muille näyttää.

Miksiköhän nämä luomet lisääntyy iän myötä? Mielummin kasvaisi vaikka tukka.

Vierailija
18/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaluomia, eli ns. vanhuudensyyliä voi poistaa kaapimalla tai laserilla. Pari kertaa on kaapaistu pois ja nyt otettiin laserilla. Paraneminen kesti melkein kuukauden ja vielä on kaameat jäljet. Rengasveitsellä kun lääkäri otti pois, oli parin viikon jälkeen melko huomamaton jälki. Niitä tulee kyllä uudelleen, sellaisiin paikkoihin, mitkä ovat hankauksessa (rintaliivin kaarituen kohdalke). Joku lääkäri sanoi, vanhoihin puihin tulee kaarnaa. Ihotyypistä kiinni.

Vierailija
19/25 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapimalla. Miten se tapahtuu?

Vierailija
20/25 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan laita sitä syylien hoitoon tarkoitettua kynää kasvoihin! Mä nimittäin laitoin ja ihosta "paloi" monta kerrosta, ei siis vain se syylä. Ihoon jäi kuoppa ja sitä nyt sit plastiikkakirurgilla hoidetaan. Nyt yritetään saada tuloksia laseroimalla reunoja ja jatkossa joutunee vielä kohottamaan sitä kuoppaa ruiskuttamalla sinne omia rasvasoluja, täyteainetta tms.

Huhhuh. Syylendissähän on muurahaisHAPPOA eli syövyttävä aine.