Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran hankinta-kesälomaa 5 viikkoa

Vierailija
06.08.2017 |

Mitä tuon 5 viikon jälkeen? Ei varmasti opi sisäsiistiksi vielä tuossa lomalla ja oppaossa sanotaan että pentua vietävä ulos joka välissä. Noh kun menen töihin, se on sitten aamulla ja seuraavan kerran päivällä kun tulen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein kesän jälkeen piikille, en viitsinyt jättää luontoon.

Vierailija
2/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt lounastunnilla pissattamassa. Muista että sen viiden viikon aikana pitää myösnopettaa sille pennulle että pitää pystyä olemaan erossa pitkiä aikoja myös. Ei voi vaan yhtäkkiä jättää kotiin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ottaisi koiraa? Mun käy niin sääliksi nämä koirat, jossain kerrostaloissa 10 tuntia yksin päivittäin. Koira haluaa olla laumansa luona. Olisiko kissa parempi sulle?

Vierailija
4/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi oppia sisäsiistiksi. Oman koiran kanssa samasta pentueesta on pari pentua jotka ovat olleet sisäsiistejä ihan koko ajan luovutuksesta asti. Meidän koirakin on ollut melkein sisäsiisti, mutta työpäivän pituista aikaa se alkoi pärjätä tarpeilla käymättä vasta joskus 6kk iässä.

Vierailija
5/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta olisi varaa mm.ostaa ja pitää koira on pakko käydä töissä. Töissä matkoineen menee 8-9h. 9v tyttö pääsee koulusta 1-2 mutta en tiedä uskallanko antaa käyttää ulkona? Ap

Vierailija
6/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ottaisi koiraa? Mun käy niin sääliksi nämä koirat, jossain kerrostaloissa 10 tuntia yksin päivittäin. Koira haluaa olla laumansa luona. Olisiko kissa parempi sulle?

Kissa saattaa pärjätä pissaamatta tuon ajan mutta kissaa ei pitäisi jättää yksin noin pitkäksi aikaa. Kissat kiintyy vahvasti omistajiinsa varsinkin jos ei ole laumakaveria.

Vierailija
7/7 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta olisi varaa mm.ostaa ja pitää koira on pakko käydä töissä. Töissä matkoineen menee 8-9h. 9v tyttö pääsee koulusta 1-2 mutta en tiedä uskallanko antaa käyttää ulkona? Ap

Meille hankittiin koira kun olin tuon ikäinen ja käytettiin yksin koiraa pihalla kun vanhemmat opetti miten sielä ulkona käydään. Toki meillä oli pieni koira eikä mikään iso ja voimakas ja voimakastahtoinen. Koira pärjää jos käytät juuri ennen töihin lähtöä, sitten lounaalla ja tyttö käyttää kotiin tullessa ja sinä kun tulet taas kotiin. Kunhan koira kasvaa niin pärjää paremmin. Muista että esim uhma iässä se koira vaatii todella paljon virikkeitä eli silloin ei voi jättää yksin kulkemaan ympyrää kotiin vaikka pärjäisi pissattanatta sen töissäolo ajan. Koiraa ei kannata hankkia jos siihen ei ole ajallisesti mahdollisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi