Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten moni nainen haaveilee että voi kun pääsisi joskus oopperaan

Vierailija
06.08.2017 |

Moni nainen, joka elävät miehensä tahdon mukaan eli lätkää ja kaljaa ja ruokaa, varmaan haaveilee asioista joita ei koskaan saa. Vaikka ne eivät ole kovin kummallisia, vaikka että pääsisi oopperaa katsomaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen oopperasta, mutta sitä ei estä mikään lätkää ja kaljaa palvova mies, vaan selkävika, jonka vuoksi en pysty istumaan paikallani riittävän kauaa. Mieheni kanssa menisimme kyllä, jos se vain olisi minulle mahdollista.

Vierailija
2/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen estää? Olen itse käynyt kaikenlaisissa paikoissa ihan suhteesta riippumatta, mies tulee mukaan sinne minne haluaa. Mistä oikein keksit näin älyttömiä ns. totuuksia? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt jättää omat unelmat toteuttamatta. Varsinkin noin realistiset.

Vierailija
4/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baletissa ja oopperassa, ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
5/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin päässyt oopperaan. Mies kutsui ja osti lipunkin. En mennyt, koska  ooppera on mielestäni kamalaa kiekumista.

Vierailija
6/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useamman kerran opperassa enkä kyllä kovin mielelläni ole mennyt sitä tylsää kiekumista kuuntelemaan. Onneksi ei ole kovin usen tällaisia tilaisuuksia joihin on mentävä kohteliaisuudesta.

Vierailija
7/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä haaveilen! Siksi käynkin Savonlinnassa joka kesä ja talvisaikaan muissa oopperoissa noin kerran kuussa. Noista "lätkästä ja kaljasta" en kyllä tiedä mitään...

Vierailija
8/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa mieheni kanssa teatterissa, oopperassa, taidenäyttelyssä, klassisen musiikin konsertissa ja jopa baletissa. Eikä mieheni ole mikään inisevä nörtti vaan iso mörökölli ja hurjake joka sattuu tykkäämään taiteesta ja kulttuurista.

Vierailija
9/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä taas luin? Olen käynyt oopperassa ja menen uudestaan heti, kun alkaa kiinnostaa. Mikä sen estäisi?

Vierailija
10/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisi jonkun naisen kanssa katsomaan balettia tai oopperaa

Vierailija
11/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mikään estä muu kuin että lapsiperheessä rahaa kuluu muuhunkin. Miehen seurassa mä siellä oopperassa tai konserteissa käyn silloin kun käyn ja välillä katsotaan oopperoita kotisohvalta koko perhe.

Vierailija
12/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako aloittaja, että nainen on niin tahdoton otus, ettei voi mennä mihinkään, ellei mies vie?

Vierailija
13/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun pääsisi jonkun naisen kanssa katsomaan balettia tai oopperaa

No sitten vaan suunnitelma käyntiin :) 

Vinkki: musiikkia harrastavat ihmiset pitävät musiikista ja syksy on hyvä aika aloittaa uusi harrastus!

Vierailija
14/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen oopperasta Savonlinnan oopperajuhlilla. En ole vielä kertaakaan sinne päässyt ja olen vielä kyseisestä kaupungista kotoisin, että näin. Syynä ei kuitenkaan taida olla jääkiekko ja kalja. Mutta toivon, että jonain päivänä tämänkin kokisin.

Vierailija
15/15 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooppera ei kiinnosta, mutta ajattelin mennä katsomaan Myrskyluodon Maija- musikaalin. Onko kukaan muu menossa? Minusta on kiva, että nämä vasemmistolaistaiteilijat tekevät taas näitä vanhanajan perinteisiä juttuja, Tuntematon solttukin filmattiin taas kerran.