Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa äidit, pitääkö mun peruuttaa kutsutut vieraat, kun huomasin että mulla on kurkku vähän karkea ja pientä nuhaa,

Vierailija
02.04.2006 |

flunssa siis tulossa varmaan. Tänään kylään tulevilla on 5-vuotias lapsi ja ovat supertarkkoja lapsen takia. Kylääntulo on sovittu jo viikkoja sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseäsi ei haittaa vieraiden tulo, ilmoita kutsutuille tilanteesta ja anna heidän päätää haluavatko tulla.

Vierailija
2/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jää juhlat väliin. Tämän perheen lapset ovat päiväkodissa joten jos ovat nuhan saadakseen saavat sen kyllä myös sieltä tai kaupasta tai jostain. Aika tarkka on tämänkin perheen äiti mutta ei onneksi nuhasta pakottanut perumaan juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehkä vähän ylitarkkaa, jos lapsi on jo 5. Voi saada flunssan ihan mistä muualta vaan. En mä muutenkaan ilmoita vieraille, että voitte tulla siis edelleen kylään, mutta meillä on nyt isännällä krapula/mulla kuukautiset/koiralla juoksuaika/kissalla pentuja ;)

Vierailija
4/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi lapsiperheetkään ilmoittelee, että meillä onkin nyt kaikki naapuriston lapset hoidossa ja hirvee riita ja meteli päällä, mutta tulkaa vaan silti. En tosin oon ehtinyt siivota mitään ja tarjoilutkin jäi tekemättä mutta onhan tota viime viikkosta kuivakakkua.

Vierailija
5/5 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sieltä voi mennä joka kerta kyselemään, onko joku nuhassa vai ei.