Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo toinen kerta vähän ajan sisällä ku mies karkas baariin!

Vierailija
02.04.2006 |

Ärsyttää! Eilen lähti naapuriin, lupas ettei muualle. No, kaupunkiin olivat menneet. Sama homma viimeks.

Mitä ton kans pitäs tehä? Tekis mieli näpäyttää sitä jotenki, mut miten??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla karkailee. Laita nyt liekaa tiukemmalle! Karkaa sen jälkeen taatusti uudelleen eikä tuu takaisin.

Vierailija
2/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saapi karatakki lopullisesti, jos alkaa joka viikonloppu baaris juoksemaan! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" karkaa" kotoansa... ootko sä sen äiti? Jotenkin vääristynyttä tuollainen touhu!

Vierailija
4/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äiti en. Mitäs sun mielestä mun pitäs sit tehä? ap

Vierailija
5/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot sille MIKSI et pidä sen touhuista, kysyt MIKSI se ei voi kertoa sulle tekemisistään...

Oon tietysti huono neuvomaan kun en todellakaan ymmärrä tuollaista tilannetta. Meillä kummankin menot keskustellaan etukäteen eikä todellakaan häivytä omille teillemme tuosta vaan...

Vierailija
6/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ös itsekkin!!!

Vierailija
7/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään tajua. Mä en oikeesti jaksa kattoa tollasta, ja mies kyllä hyvin tietää sen. Mut se ei pidä tätä asiaa yhtä tärkeenä itelleen ku mulle. Täytyy kai tänään taas jutella.. Huoh.. ap

Vierailija
8/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis on ongelmasi, mutta ratkaisua mulla ei ole tarjota, sillä olen itse vähän samantapaisessa tilanteessa. Törkeetä on tuollainen käytös minusta.

Vierailija
9/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies " karkasi" pari kertaa baariin.. luuli vissiin, että sama homma voi jatkua kuin edellisissä suhteissa. Pistin seinää vasten, mennä voi, jos yhdessä sovitaan eikä tarvi karata, tai sitten " karkaa" viimeisen kerran! Eipä ole viiteen vuoteen enää karannut.. tais kasvaa vuosien aikana mies ja suhdekin! :0)

Vierailija
10/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa aina kun mun mies kysyy " voinko mennä?"

vastaan aina etten ole hänen äitinsä ettei tarvii kysellä, ilmottaa voi ja sopia. Meillä mennään bilettään sitten kun siltä tuntuu!

Vierailija
11/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa ei tarvi,mutta asiat pitäisi kertoa etukäteen. Ei ollut kiva taas eilen jäädä sairasta lasta väsyneenä hoitamaan,kun isi lähti vapaalle. Eihän sillä muuta olekaan kuin vapaata. Jos pistän seinää vasten,niin häipyy heti ja sitten jo pitemmäksi aikaa.

Vierailija
12/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan enää jaksa. Itse olen vauvan kanssa kotona 24/7, ei omaa aikaa ollenkaan ja toinen menee miten huvittaa.

Pakkasin vaatteet illalla kassiin ja aamulla sanoin että me lähdetään lapsen kanssa.

Vierailija
13/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoitakoon lasta.

Helppo miehen on livistää baariin ym.

huvittelemaan kun tietää ettei kuitenkaan tarvitse

itse vastaavasti istua kotona illat pitkät

lapsen kanssa kun kerran ette koskaan mene minnekkään...

Turha täällä valittaa.

Vierailija
14/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies hoitakoon lasta.

Turha täällä valittaa.

Meillä mies lähtee niin että on esim. harrastuksissa, peliä katsomassa, töiden jälkeen eli jää vaan sille tielleen.

Pitäisikö lapsi jättää yksin kotiin?

Vierailija
15/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö tein miehet oo lasten kans ollenkaa?

Vierailija
16/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Mies hoitakoon lasta.

Turha täällä valittaa.

Meillä mies lähtee niin että on esim. harrastuksissa, peliä katsomassa, töiden jälkeen eli jää vaan sille tielleen.

Pitäisikö lapsi jättää yksin kotiin?

Vaan anna miehen maistaa omaa lääkettään...

Teet samalla tavalla.

Lähdet (mukamas)kauppaan ym.

ja lähdetkin viihteelle.

Mies hoitakoon kotona lasta.

Vierailija
17/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä suhteita, missä mies käyttäytyy pikkupojan tavoin, ihan kuin olisi suhteessa omaan äitiinsä, kun pitää karkailla tai salailla asioita. Lähipiirissäkin löytyy tällainen mies, joka jättää kertomatta asioita (esim. matkoista jotka varattu kuukausia sitten poikien kesken) vaimolleen, vaikka kaikki muut siitä tietäisivät. Sitten on aika tyhmä olo itselläkin, kun pitää varoa, mitä sanoo ko. vaimon luona, ettei paljasta juttua ja tulee vedetyksi mukaan soppaan, johon ei haluaisi sekaantua.

Olen miettinyt, että miten nämä naiset sitten reagoivat näihin miestensä lapsellisuuksiin, kun homma jatkuu aina samanlaisena. Ehkä eivät ole tarpeeksi uskottavia kun eivät saa hommaa kuriin tai sitten ovat liian tiukkapipoisia miehen menemisten suhteen. Meillä saa mies mennä ihan miten haluaa, mutta kiitettävästi tuo vaan kotona pysyy.

Vierailija
18/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki muut tietävät. Vaimollehan se ekana pitäisi kertoa. Tieto tulee vasta kun mies a. on jo lentokentällä b. on jo matkakohteessa perillä c. on ollut jo pari pv ja miehen sisko lipsauttaa puhelimessa totuuden(kun miehen känny ei vaan vastaa.. ). Mutta kun ei siihen mieheen saa otetta,ei milään. Liukas on,lipsuu ja karkailee kaikesta vastuusta. Joskus saa hetkellisesti kuriin,muttei se kauan kestä. Ja kuka vaimo tykkää olla Justiina aina kaulin kädessä,häh? Voiko tähän olla mitään apua,kun mies ei halua ottaa vastuuta.. Aina oma nautinto mielessä ja oma hauskanpito.

Vierailija
19/22 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja kaikki muut tietävät. Vaimollehan se ekana pitäisi kertoa. Tieto tulee vasta kun mies a. on jo lentokentällä b. on jo matkakohteessa perillä c. on ollut jo pari pv ja miehen sisko lipsauttaa puhelimessa totuuden(kun miehen känny ei vaan vastaa.. ). Mutta kun ei siihen mieheen saa otetta,ei milään. Liukas on,lipsuu ja karkailee kaikesta vastuusta. Joskus saa hetkellisesti kuriin,muttei se kauan kestä. Ja kuka vaimo tykkää olla Justiina aina kaulin kädessä,häh? Voiko tähän olla mitään apua,kun mies ei halua ottaa vastuuta.. Aina oma nautinto mielessä ja oma hauskanpito.

Vierailija
20/22 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kypsymätön nuorehko mies, joka haluaa vielä viettää vapaata aikaa eikä ole valmis sitoutumaan (ehkä myöhemmin, mutta nyt meno päällä, ei kannata toivoa vielä ainakaan liikaa äläkä ainakaan lapsia hanki)

- teidän suhteenne ei ole tyydyttävä, olette liian erilaisia ja mies ei viihdy kanssasi vaan kaipaa muutakin

- sidot häntä liikaa, on outoa että parisuhteessa pitää KARATA jotta voi mennä sinne mihin huvittaa. Olisiko parempi tunnustaa, että mies on vielä menopäällä ja häntä ei voi kotiin vangita. Jos saa vapauksia, tulee vähemmän karkaamisiakin:-)

- miehellä on toinen nainen, tämäkin mahdollista. Minun ex aviomieheni häipyi joskus samalla tavalla, meillä meni huonosti muutenkin. Kerran jouduin päivystykseen onnettomuuden takia (seurauksena hallitsematon verenvuoto). Mieheni oli menossa baariin ja tämän " keskeytyksen" vuoksi aivan raivona minulle ja koko tilanteesta. Juoksi käytävässä soittelemassa ja myöhemmin paljastui että hänellä oli kiire baariin, koska siellä odotteli toinen nainen

Tällaisia selityksiä. Katsopa miestäsi toisin silmin niin huomaat että hänessä voi olla lapsellisia piirteitä ja toisaalta parisuhteenne voi myös olla pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme