Olen 21v nainen enkä oikeastaan tykkää naisista ollenkaan
Naiset on aina toisilleen kateellisia ja katkeria. Puhuvat selän takana pskaa toisistaan, juoruavat jne.
Nautin miesten seurasta, vaikka olen itsekin nainen.
Kommentit (20)
Naisista? Yleistätkö siis aivan kaikkiin naisiin? LOL :D
Noh.. En yhtään ihmettele, jos naispuolisia ystäviä ei sulle löydy.
Kuitenkin tosipaikan tullen useimpiin naisiin voi luottaa kuin peruskallioon, iso osa kaverimiehistä kuuntelee sun juttuja vain jotta saisi sulta pesää ennemmin tai myöhemmin.
Joo, sama juttu. En enää halua naisia kavereikseni, muutaman paskatempun jälkeen.
Mä en tykkää ihmisistä. Ihmiset tuhoaa tämän maailman.
Anna kun mä arvaan: sä olet niin kaunis, että kaikki muut naiset ovat niin kateellisia että eivät anna sulle mahdollisuutta näyttää, miten hyvä tyyppi olet?
Osittain olen samaa mieltä. Toisaalta tunnen myös aivan huippuja naisia, jotka ovat todella mukavia, luotettavia ja rempseitä. Lisäksi tunnen ikäviä miehiä paljon..
Miten sinä olet sitten poikkeus? Maailman paras ja fiksuin nainen?
Mä tunnen ihan tasaisesti mukavia ja kamalia tyyppejä niin naisissa kuin miehissäkin. Sukupuolten välisiä eroja en ole juuri havainnut.
Ihan biologisesti luonnollista. Mäkin tuun muesten kanssa juttuun ja inhoan kyröileviä akkoja.
No, nainen saa aina erityiskohtelua miesten seurassa, joten ihmekös tuo.
Muiden naisten joukossa naista kohdellaan hänen ansionsa mukaan. Yleensä siis, tietysti varsinaiset kiusaamiset sun muut pois. Samoin miestä muiden miesten keskuudessa.
Ootko semmonen "yksi jätkistä" :DDdd Emt aika problemaattinen ihminen saa olla jos ei molempien sukupolvien kanssa tule toimeen, vaan leimaa toisen täysin homogeenisesti kelvottomaksi.
Joo, miehet kohtelee naista hyvin niin kauan kuin on toivetta saada tältä, jos nainen alkaa seurustella katoaa mieskaverit.
Vierailija kirjoitti:
No, nainen saa aina erityiskohtelua miesten seurassa, joten ihmekös tuo.
Muiden naisten joukossa naista kohdellaan hänen ansionsa mukaan. Yleensä siis, tietysti varsinaiset kiusaamiset sun muut pois. Samoin miestä muiden miesten keskuudessa.
Paljon huomiota vaativat naiset viihtyvät erityisesti miesten kanssa.
Tällöin nainen on ns. kanana tunkiolla. Hänen ei tarvitse kilpailla, koska miehet eivät suoraan ole hänen verrokkejaan. Nainen pääsee loistamaan.
Samoin miesten seura toimii hyvin vähemmän viehättäville naisille. Naisten seurassa hän ehkä hukkuisi joukkoon, mutta miesten keskeltä erottuu.
Voi olla äitikompleksi. Et oo saanu lapsuudessa koskaan äidin hyväksyntää ja yrität hakea sitä tiedostamatta muilta naisilta. Kun et saa, koet naiset ilkeiksi. Mulle kävi noin. Luulin että en tule toimeen naisten kanssa vaan miehet on mukavampia
Onneksi olkoon, olet juuri niputtanut puolet maailman väestöstä samanlaisiksi. Ymmärrän itseinhosi, mutta älä pura sitä sukupuoleesi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon, olet juuri niputtanut puolet maailman väestöstä samanlaisiksi. Ymmärrän itseinhosi, mutta älä pura sitä sukupuoleesi.
Mulla ei ole itseinhoa, mutta ymmärrätköhän vaikeaa on luottaa oman sukupuolensa edustajiin jos käytös on tai siis olematon käytös on ollut todella huonoa? Enää en ota naisia kovin helposti kavereiksi, ja jos, en ota heitä liian lähelle itseäni, ja varon puhumasta asioistani mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehet kohtelee naista hyvin niin kauan kuin on toivetta saada tältä, jos nainen alkaa seurustella katoaa mieskaverit.
Ei ole totta ainakaan omalla kohdalla, olen ollut suhteessa vuosia ja edelleen samat miespuoliset kaverit. Ikinä ei ole myöskään mitään juttua ollut kenenkään kaverin kanssa. Ja mullakaan ei ole kuin hyvänpäivän tuttuina naispuolisia kavereita.
Totta! Muutamia poikkeuksia löytyy onneksi naisista.