Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla katkennut hiukset vaalennuksessa?

Vierailija
05.08.2017 |

Mietin huonokuntoisten hiusten vaalentamista...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On .Ei kannata. Mulla hiuksista puolet katkenneita, kun otin paljon vaaleita raitoja, Tosi takkuisetkin ovat ja katkeavat lisää yrittäessäni selvittää niitä.

Vierailija
2/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi kun olen vaalentanut pikkuhiljaa... askorbiinihappo muuten oikeasti on hyvä värin poistossa... en tosin tiedä auttaako ihan mustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Katkes vielä tosta päältä, näyttää ihan sairaan tyhmältä :( Kaduttaa että piti mennä pilaamaan hiukset..

Vierailija
4/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonossa kunnossa hiukset oli ennen vaalennusta? Te siis joilla hiukset ovat katkenneet...

Vierailija
5/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No purkaksi on joskus menneet. Mutta nyt kun kaikista värjäyksistä (hennaa viimeksi) on jo vuosi tai jotain, hiukset takkuuntuvat ja joutuu leikkelemään takkuja saksilla, joten sanoisin ettei kukaan voi ennustaa mitä tukallesi käy. Plus irtoilee tukkoina jos vain vetäisee.

Vierailija
7/7 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on katkennut, mutta tiesin että niin tulee käymään. Ja tuolla kun joku puhui askorbiinihaposta, ei silläkään loputtomiin saa väriä pois ilman vahinkoja. Mulla oli just niitä käsittelyjä monta takana, kunnes tehtiin pari kertaa värinpoisto ja tadaaa, puolet hiuksista pesupaikalla.