Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~ ENSIKOIDEN aurinkoinen sunnuntai =) ~~

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu täällä Ensikoiden pinoissa.. Toivottavasti tilanne nollataan tänään! :) Vaikka pihalla on kyllä pitkästä aikaa AIVAN MAHTAVAN ihana KEVÄTSÄÄ!! Porukka on varmaankin liikkeellä paljon tänään.

Mitäs teille Ensikoille muuta kuuluu? Onko kukaan tehnyt plussa-testin tänä viikonloppuna?

).( :Mulla sen verran " uusia" uutisia, että tein tänä aamuna taas sen ovistestin, niin oli huomattavasti selvempi se toinen viiva, kun mitä eilen. Eilen se oli semmonen, että just-ja-just huomasen sen toisen viivan. Eli kai se on se ovis tulossa minä päivänä tahansa :)

Eli voinko jo hypätä kattoon ja iloita, että MINÄ OVULOIN??!!!????!?!?!?!

Kun mulla on ollu semmonen pelko, että tuolla sisällä ei tapahdu mitään, kun monesti oon laskenu siitä ku täti tullu, niin ollan tyyliin just päivää pari aikaisemmin pupuiltu ja kuitenkaan ei ole tuloksia saatu.. Eilen oli sitten peiton alla toimintaa, joten jos huomenna tai ylihuomenna pukkaa kunnon punasta viivaa aamulla, niin heti hommiin sitten illalla! Ja jos ei sittenkään tärppää, niin kyllä se pistää miettimään missä se vika on??

No ei surra vielä, kaikkea voi tapahtua.

AURINKOISIN TERVEISIN

Lisbet.

Vierailija
2/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä sitten alkoi menkat, eli nyt kp1 menossa.

Lenkille pitäisi päästä, kun on noin mainio ilma. Toivotaan vaan, että menkkakivut antaa myöten. Meinaa välistä olla niin kovat kivut, ettei oikein liikkumaan tahdo pystyä. Tänäänkin otin aamupalaksi ensimmäisenä kaksi burana400:sta ja nyt taas juilii mahaa. Mukava herätys oli, kun unen läpi tunsin kivut ja muistan ajatelleeni unessa, että " eieiei, ei saa olla menkkakivut, en jaksa herätä niihin..." . Heräsin kuitenkin. Luulisi, että näihin kipuihin tottuu, kun pienestä tytöstä asti olleet kuukausittain, mutta ei. Aina yllätyn, kuinka kovat ja inhottavat ne kivut ovatkaan :/

Parempaa sunnuntain jatkoa muille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä enskatar on ainakin ollut töissä koko viikonlopun. Eilen kerkesin lähinnä kotio nukkumaan. Onneksi tänään pääsin jo kolmen aikaan kotiin.

Kp 30 menossa ja maha on ollut pari päivää tosi kipeä. Oikein pelottaa ajatella luomumenkkoja. Olen syönyt pillereitä 16-vuotiaasta, mutta muistelisin että menkkasäryt olivat ennen sitä mahdottomat. Pillereitä syödessänikin olen silloin tällöin joutunut ottamaan menkkojen aikaan buranaa. No toivottavasti ei tarvitse montaa kiertoa kärsiä.

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille ja tsemppiä tädin riivaamille!

Vierailija
4/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäspäin te vaikutatte, kun on kaunis kevätsää?? ei täällä vaan näy sellasta.samanlainen synkkä loskapäivä, ku liian monta päivää jo ollut. toivottavast täälläki saatais pian jo nauttia auringosta yms. kesäkesäkesä, tule jo!!

eilen tosiaan oli aprillipäivä ja veikka se sit aprillas oikein kunnolla. mä arvasin heti et aprillaa, ja sanoinki sen, mut silti se jotenki sai huijattua. ihan kamala aprillipila. mur.

käytiin kaverin kanssa vähän baarissakin eilen. oltiin kyllä selvinpäin ihan.mä join yhen sidukan ja yhen drinksun. sellasta.

Lisbet: Toivottavast ne vahvat viivat pärähtää siihen testiin:) ja eikun pupuilemaan. ite en oo käyttäny noit ovistestejä, ni en osaa niist sanoo oikeen mitään.

Han_: Nyt vaan karkotat sen tädin ja sit yritykseen:) alkokos teillä nyt eka yrityskierto? vai sekotanko?

Anskuliini: Niin..mulla ainaki ollu menkkakivut ihan hirveet sen jälkee,ku loetin pillerit.olin syöny 15v asti niitä. toivottavast säästyt niiltä!pidän peukkuja. ja sit vaan yritykseen:)

tein just lasagnea ja fetasalaattia, oli nams. nyt menen..

PLUSSASÄTEITÄ. +++++++++++++++++++

-lara

Vierailija
5/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laralei: jep, nyt alkaa ensimmäinen ehkäisemätön kierto eli yrityskierto. Katsellaan, miten käy. Yritetään olla ottamatta paineita tästä puuhastelusta. Se kun ei auta mitään. Parempi olisi, kun voisi pupuilla niinkuin ennenkin (paitsi ilman ehkäisyä) ja olla mietimättä koko vauva-asiaa.

Kyllä oli iso pettymys nyt, kun menkat alkoi, vaikka tiesin, ettei taatusti vielä tästä kierrosta tärppää (jätettiin ehkäisy pois vasta kp20). Mietin vaan, kuinka kova pettymys se sitten on, kun ollaan ihan oikeasti yritetty ja kun ei heti tärppääkään... Siksi pitäisikin yrittää olla ottamatta paineita, ettei tulisi niin isoja pettymyksiä.

No toisaalta, se mikä ei tapa, vahvistaa :)

Vierailija
6/6 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han, sullakin siis menossa ensimmäinen kokonainen yrityskierto. Täällä ollaan samassa vaiheessa, tosin kp 9 jo menossa. Tosin kierrosta saattaa tulla aika pitkä, joten en vielä hoppuile oviksen odotuksessa.

Eilen taisi olla viimeiset alkoholipitoiset juhlat omalta osaltani vähään aikaan. Vieläkin on paha olo, joten eipä onneksi vähään aikaan edes tule tekemään mieli alkoholia. Saatan joskus vielä juoda vähän punaviiniä kotona tai yhden kaljan/siiderin, mutta en aio humalatilaa kyllä enää kokea, nyt kun yritys alkaa tosissaan. Ja tupakointikin jää nyt tähän. Eilen loppuillasta savutin kuin korsteeni, mutta tämänaamuinen päänsärky kyllä taas muistutti, miksi niin ei kannattaisi tehdä..

Mutta nyt tekemättä jääneiden kurssitöiden kimppuun..