Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon huomiota oikein pitää parisuhteessa antaa toiselle?

Vierailija
05.08.2017 |

Olen paljon miettinyt, että mistä riitamme johtuvat, koska minun mielestä emme riitele koskaan mistään isoista tai merkityksellisistä asioista. Vaan että toinen suuttuu tai pahastuu minulle jostain mitättömästä pikkujutusta, ja siitä tulee riita jos pistän vastaan että minulle ei saa suuttua siitä että vessapaperi on väärinpäin. Välillä en edes tiedä mistä toinen on suuttunut minulle. Olen tullut siihen tulokseen, että hän kai on suuttunut siitä, että ei saa minulta riittävästi huomiota. Ja sitten se näkyy suuttumisina pikkuasioista. Mutta ei siis voi pyytää suoraan sitä huomiota kuitenkaan.
Kuinka paljon sitä huomiota oikein pitäisi sitten antaa toiselle? Tuon usein kaupasta jotain hyvää yllätyksenä, kysyn usein että miten työpäivä meni tai oliko hyvät harkat (osoitan kiinnostusta harrastustaan kohtaan), menen usein halailemaan ja pussailemaan, teen usein jonkun kotityön puolestaan jos on väsynyt jne. Ilmeisesti tämä ei riitä sitten. Minulla on kuitenkin myös omia juttuja, joihin keskityn välillä, omat työt jotka nekin välillä väsyttää minua, välillä haluan rauhoittua hetken ihan vain lukemalla kirjaa yksin. Neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään pidä antaa siksi että pitää vaan siksi, että haluaa antaa ja saa antaa toiselle huomiota parisuhteessa

Vierailija
2/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen voi tarvita terapiaa, ei (pelkkää) parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi ei taida olla tarpeeksi kypsä parisuhteeseen. Puhutko itse ja kysytkö tarpeeksi häneltä itseltään?

Vierailija
4/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mitään pidä antaa siksi että pitää vaan siksi, että haluaa antaa ja saa antaa toiselle huomiota parisuhteessa

Tietenkin haluan antaa hänelle (paljonkin) huomiota, ja nautin huomion antamisesta, mutta koska elämässäni on muutakin niin olen ihmeissäni että paljonko huomiota olisi riittävästi? Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän