Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedin aamupalaksi hesen kerrosaterian

Vierailija
05.08.2017 |

Hemmetti että oli herkullista ja teki hyvää mun krapulaiselle olemukselle. Illemmalla sit kebabbia. Tänään totaalinen porsastelupäivä. Huomenna taas ruotuun ja sit kesäloma loppuukin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin raikkaan salaatin ja join terveellisen smoothien. Mitä veikkaat, kumpi meistä elää kauemmin? ;)

Vierailija
2/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse söin raikkaan salaatin ja join terveellisen smoothien. Mitä veikkaat, kumpi meistä elää kauemmin? ;)

Aloittaja tuskin syö noin joka päivä. Veikkaan että sinä kuolet aikaisemmin, koska et todennäköisesti osaa rentoutua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti ap ainakin mielekkäämmän elämän, jos kerta olet itse noin vajaaälyinen että a) yrität kalastella netissä anonyyminä jotain pisteitä terveellisyydestäsi ja b) et selkeästi osaa lukea. Elämän pituudellahan ei ole mitään väliä.

Vierailija
4/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla terveellinen vain omasta mielestäsi. Enhän tiedä, mitä salaattisi ja smoothiesi sisältää, mutta kuvittelisin, ettei ainakaan rasvaa. Tai jos onkin, niin varmasti rypsiöljyä :D

Vierailija
5/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh nyt kyll tekis kerrosateriaa mieli. Olispa hesellä tai mökillä kotiinkuljetus.

Vierailija
6/6 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahh nyt kyll tekis kerrosateriaa mieli. Olispa hesellä tai mökillä kotiinkuljetus.

*mäkillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme