Täytin mustepatruunan itse
Onko muita jotka harrastaneet samaa?
Toimeennuin viimein tilaamaan mustetta ja kokeilemaan miten onnistuu. Hyvin onnistui. Ainoa pieni ylläri oli että joutui poraamaan muoviin reiän (2mm) mistä sai ruiskun sisään, tarran alla ei ollutkaan vastassa mitään pehmeämpää kumituttia mistä olisi ruisku vain työntämällä läpi mennyt (tai sitten olisi pitänyt olla hiuksenohut ruisku).
Jee. Nyt täytyy tilata väripatruunankin värit.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ne voi todella täyttää itse, säästää pitkän pennin noin. En tiedä onko niitä palveluja vielä, minne pystyi myös lähettämään tai viemään patruunat täytettäviksi edullisesti. Uudellentäyttö on myös ekologista. Kukkaro ja luonto kiittää.
Kyllä niitä paikkoja löytyy Suomestakin mistä voi ostaa valmiiks uudelleentäytettyjä, en tiedä antavatko alennusta jos vie vaihdossa sinne oman tyhjän.
Omaan printteriin uusi musta patruuna maksaa halvimmillaan uutena n. 15 euroa. Valmiiksi uudelleen täytetyt ovat noin puolet tästä.
Itse täytettynä musteelle tulee hintaa 50 senttiä per täyttö.
Ja julkinen salaisuushan on että mustesuihkutulostimien valmistajat myyvät itse tulostimet käytännössä nolla-katteella. Tulosta tehdään myymällä pieniä pisaroita järkyttävän hintaista mustetta vähän erikoisemmissa muovirasioissa sitten myöhemmin.
t. edellinen
Ne voi todella täyttää itse, säästää pitkän pennin noin. En tiedä onko niitä palveluja vielä, minne pystyi myös lähettämään tai viemään patruunat täytettäviksi edullisesti. Uudellentäyttö on myös ekologista. Kukkaro ja luonto kiittää.