Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on taas hiljaa

Vierailija
05.08.2017 |

Vaikka olisi asioita joista pitäisi puhua. Miten sen saisi oppimaan että asioista pitää puhua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu sä. Kyllä se kuuntelee.

Vierailija
2/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhu sä. Kyllä se kuuntelee.

Joo mutta kun se ei vastaa mitään tai sitten häipyy jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumalla.

Nyt muutaman kuukauden tapaillu kaveria joka ei ole kova puhemies. Sanoin ettei tarvi hölöttäjä olla, mutta pitää olla valmis keskustelemaan, muuten ei oo meillä tulevaisuutta. Ihan hyvin on alkanu mukautuun toiveeseeni.

Ja ite olen puolestani mukautunut tiettyihin hänen toiveisiin. Eli kyse ei ole siitä, että vaadittaisiin täydellistä muutosta, vaan kummankin pitää pyrkiä vastaamaan toisen "tarpeisiin".

Vierailija
4/4 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumalla.

Nyt muutaman kuukauden tapaillu kaveria joka ei ole kova puhemies. Sanoin ettei tarvi hölöttäjä olla, mutta pitää olla valmis keskustelemaan, muuten ei oo meillä tulevaisuutta. Ihan hyvin on alkanu mukautuun toiveeseeni.

Ja ite olen puolestani mukautunut tiettyihin hänen toiveisiin. Eli kyse ei ole siitä, että vaadittaisiin täydellistä muutosta, vaan kummankin pitää pyrkiä vastaamaan toisen "tarpeisiin".

Ei mua muuten haittaa vaikka olisi hiljaa mutta kun ei puhu esim raha, työ yms tärkeistä asioista.