Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Kerro mitä tekisit elämäntilanteessani! Olen varattu nainen ja ihastunut myös toiseen

Vierailija
04.08.2017 |

Olen ollut voimakkaasti ihastunut toiseen mieheen 1,5v. Uskon, että hänkin ehkä minuun. En ole voinut tehdä mitään koska seurustelen, ja mies taas ei voi tehdä mitään myöskään siksi koska seurustelen.

Emme tunne miehen kanssa toisiamme kunnolla. Mietin häntä kokoajan jatkuvasti. Ihastus aaltoilee, välillä tykkään hänestä hirveästi ja välillä vähemmän. Olen alusta asti tuntenut jotain häntä kohtaan ja aistin että hänkin minua kohtaan. Kohtaloa?

Noh, minä seurustelen. Olen seurustellut lähemmäs 5v ja poikaystäväni on aivan ihana ihminen. Nautin hänen seurastaan, meillä on aina hauskaa. Ainoa vaan, että suhde tuntuu ajoittain kaverilliselta ja seksiä on aika vähän, tosin asiaan tulossa ehkä muutos tulevaisuudessa.

Mitä ihmettä tekisit tilanteessani? Kertokaa ja auttakaa minua :(

Terveisin 22v nainen. En ole avoliitossa, kihloissa jne eikä ole lapsia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi avautua aiheesta mihinkään muualle kuin tänne. Auttakaa kiltit, tämä on kamalaa.

Ap

Vierailija
2/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi vain, jos olisit valmis eroon myös ilman uutta miestä. Ei kannata laskea mitään uuden suhteen varaan. Mitä jos otat aikalisän ja olet ihan itseksesi välillä. Asiat selkiintyy aikanaan. Olet kyllä niin nuori, että jos jo nyt nykyinen suhde on kaverillinen, niin kannattaako siihen rakentaa tulevaisuutta.

Vierailija
4/14 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt sen tämän hetkisen hyvän miehen kanssa ja sillä selvä. Et edes tunne ihastustasi. Hankkiudu tilanteeseen jossa et enää näe ihastusta.

Vierailija
5/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a

Vierailija
6/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Olet 22. Eroa ja katsomaan, josko toinen olisi sinulle sopivampi.

Vierailija
7/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudut eroon ihastuksesta jos mahdollista.

Vierailija
8/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata erota kun kerta hyvä mies on ja teillä on aina hauskaa :)

Itse en todellakaan eroaisi.

Vierailija
9/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi seurusteluvaiheessa jatkamaan, jos joku toinen kiinnostaisi enemmän. Tajuaisin, ettei kumppanini voi olla se oikea minulle, jos en saa vaimennettua kaipuuta muualle.

Vierailija
10/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olisin täysin valmis hyväksymään sen, etten saa kumppania kummastakaan heistä. Elämä on. En jaksaisi olla kenenkään kanssa vain tavan vuoksi jos ei lapsia ole. Ja siis jos sitten joskus näkisin sen nykyisen miehen perheensä ja vaimonsa kanssa onnellisena, ja itse en olisi löytänyt parempaa, niin tietäisin, ettei hän ollut oikea minulle, kun ei enää halunnut jatkaa minun tarvitessa katsoa muita.

Vierailija
11/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9=10

eli tietäisin, ettei hänen nyksänsäkään saisi enää koskaan rakastua muihin. Ei kävisi kateeksi.

Vierailija
12/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää seksimuutos on, joka on tulossa??

Vierailija
13/14 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidessä vuodessa parisuhteen suurimmat roihut laimenevat väkisinkin kaverillisiksi. Niin kävisi tämän uudenkin ihastuksen kanssa.

N24. Edellisessä suhteessani ihastuin yhdessä vaiheessa erääseen miespuoliseen tuttuuni, ja tunteet olivat juuri sellaisia kuin kuvailet itsekin: hän pyöri ajatuksissani koko ajan, joka arkipäivä paras hetki oli, kun näin hänet edes vilaukselta ja sain vaihdettua pari sanaa jne. Tunnistan tuolta ajalta myös oman suhteen vikojen miettimisen ja uuden miehen glorifioimisen... Mutta onneksi tunnistin itsestäni, että ihastus sumentaa järjen enkä tehnyt ihastukseni suhteen mitään. Ihastuminen laimeni ennen pitkää ja olin kiitollinen siitä, että pysyin hyvän miehen kanssa yhdessä.

Tai no, vuotta myöhemmin hän ihastui samalla tavalla ja pisti meidän suhteemme heti poikki. Tästä on nyt pari kk aikaa ja olen vieläkin ajoittain ihan hajalla petoksesta ja haluaisin vain sulkeutua loppuiäkseni pois kaikilta parisuhdemarkkinoilta siinä pelossa, että uusikin jamppa tekisi ennen pitkää kuitenkin saman. :/ Oletko varma, että haluaisit aiheuttaa poikaystävällesi sitä tuskaa, minkä pettäminen toisi?

Oletko puhunut poikaystäväsi kanssa siitä, että seksin puute vaivaa sinua? Tee ehdottomasti ensin kaikkesi korjataksesi nykyisen suhteesi viat ja harkitse eroa vasta sitten, jos asiat eivät korjaannu. Suhteenne vaikuttaa kertomasi perusteella kuitenkin hyvältä.

Vierailija
14/14 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä polyamorinen suhde? Aika huikeaa olisi jos olisi 2 miestä! Miehet on kuitenkin aika reiluja, ne voisi suostuakin. Naiset on enemmänkin mustasukkaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän