Kaverini kuopus pyörittää koko perhettä.
Kommentit (21)
Siitä kasvaa varmaan sellainen mukava ihminen.
Kaikki ovat olemassa vain hänen tarpeitaan varten.
Tuo on valitettavan yleistä. Isoveli parka :(
Vanhemmat ovat idiootteja. Menevät siitä mistä aita on matalin, muutenhan joutuisivat näkemään kasvatusvaivaa ja laittamaan rajat kuopukselle.
Itkemällä saa tahtonsa läpi välittömättömästi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuopus ns iltatähti?
Kyllä.
Minua ärsytti lapsena, kun eräällä kaverillani oli pikkuvelipuoli, joka piti AINA ottaa mukaan joka paikkaan. Pikkuveli saattoi tulla kiusaamaan ja sotkemaan pelit/muut jutut ja jos hänelle sanoi, että lopeta/mene pois, kaverin äiti tuli karjumaan pää punaisena ja uhkasi joskus heittää minut ulos kun olin heillä yökylässä.
Kaveri vihasi veljeään pitkälle teini-ikään saakka. Nyt aikuisena heillä on viileän asialliset välit.
Missä tuossa on se perheen pyörittäminen?
Pitääkö muuten uusperheessä olevien samanikäisten samaa sukupuolta olevien lasten leikkiä samojen kavereiden kanssa vai saako olla omia kavereita ja menoja?
Vierailija kirjoitti:
Missä tuossa on se perheen pyörittäminen?
Eikö teillä lapset saa olla omien kavereidensa kanssa? Ap:n tuttavperheessä ei saa.
Onko uusioperhe ja Iltatähti -rakkauslapsi? Pikkuveljen perheessä tällainen, jota kaikkien pitäisi passata. Tyypin ei tarvitse tehdä mitään vaikka on jo 12. Esim.ei tahdon syödä muuta, kuin eineshamppareita ja lettuja,kouluun ei tarvitse mennä jos ei huvita, siskopuolen täytyy jäädä myös kotiin pikkujantterin seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei halua, hänen ei tarvitse syödä ruokaa. Vanhemman lapsen taas täytyy.
Jos kuopus haluaa olla isoveljensä seurassa, vaikka tällä olisi kaveri kylässä, isoveli pakotetaan ottamaan pikkusisarus mukaan.
Miksi kenenkään tarvitsisi syödä mitään mitä ei halua :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuopus haluaa olla isoveljensä seurassa, vaikka tällä olisi kaveri kylässä, isoveli pakotetaan ottamaan pikkusisarus mukaan.Miksi kenenkään tarvitsisi syödä mitään mitä ei halua :o
Kun olin lapsi/teini, meillä oli sääntö: kaikki syövät samaa ruokaa, kenellekään ei laiteta eri ruokia, ja jos ei syönyt niin sitten piti poistua pöydästä eikä ennen iltapalaa saanut syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuopus haluaa olla isoveljensä seurassa, vaikka tällä olisi kaveri kylässä, isoveli pakotetaan ottamaan pikkusisarus mukaan.Miksi kenenkään tarvitsisi syödä mitään mitä ei halua :o
Kun olin lapsi/teini, meillä oli sääntö: kaikki syövät samaa ruokaa, kenellekään ei laiteta eri ruokia, ja jos ei syönyt niin sitten piti poistua pöydästä eikä ennen iltapalaa saanut syödä.
Meillä tappaisin lapsen tuota menoa. Poika on ronkeli ja olisi enemmän kuin iloinen mikäli ei tarvitsisi syödä illallakaan. On alipainoinen, joten pian olisi lasu ovella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, meilläkin on ruoka ajat ja silloin syödään mitä tarjolla on, tai sitten ei syödä. Mutta miksi pakottaa joku syömään ruokaa josta ei pidä..? Hirveää.
Ruoka on eräs vallankäytön väline lapsia kohtaan. Tietäisittepä vaan millaisia vanhoja lastenhoitajia päiväkodeissa on!
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on eräs vallankäytön väline lapsia kohtaan. Tietäisittepä vaan millaisia vanhoja lastenhoitajia päiväkodeissa on!
Miettikää itse. Olette jo ihan täynnä ja vielä on lautanen puolillaan ruokaa joka saa yökkimään. Kuinka moni muka syö sen? Ja joku vahtii vieressä että syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, meilläkin on ruoka ajat ja silloin syödään mitä tarjolla on, tai sitten ei syödä. Mutta miksi pakottaa joku syömään ruokaa josta ei pidä..? Hirveää.
En pitänyt melkein mistään. Ei pakotettu syömään, annettiin vaihtoehto, syö tai ole syömättä. Olisiko ollut sisaruksia kohtaan sitten reilua että mulle olisi tehty eri ruokaa kuin heille? Ei mun mielestä.
Jos kuopus haluaa olla isoveljensä seurassa, vaikka tällä olisi kaveri kylässä, isoveli pakotetaan ottamaan pikkusisarus mukaan.