Voinko laittaa työhaastatteluun harmaapinkkiraitapaidan? Entä silmälaseilla vai ilman haastatteluun?
Maanantaina olisi haastattelu ja haluan tosissaan sen paikan!
Kommentit (12)
Voit, jos olet menossa töihin lastentarhaan tai iltapäiväkerhoon.
Riippuu, millaista paikkaa haet.
Tärkeintä, että sinulla on itsevarma olo ja vaatteet ja lasit ovat puhtaat ja ehjät.
Tuolla kuvauksella paidasta on vaikea sanoa mitään.
Silmälasit kannattaa laittaa jos haet älylliselle tai älyä vaativalle alalle. Nitä ei kannata laittaa, jos haet fyysiselle tai myyntialalle. Paitsi jos et näe ilman.
Riippuu täysin siitä, millaista paikkaa olet hakemassa. Silmälasit antavat vaikutelman älykkäästä henkilöstä. Jos haet paikkaan, jossa älystä on selvää etua, suosittelen silmälaseja.
Siis ihan kaupan kassan paikkaa haen. Ja mulla on silmälasit mutta käytän piilareita pääsääntöisesti. Oon ollut nyt vuoden työttömänä ja haluun oikeasti töihin.
Ap
T-paita vai paitapusero? Jos t-paita tuleeko joku jakku tms? Minkä alan työtä haet?
Silmälasien kanssa teet sen kumpi on luontevampaa. Ite menisin lasit päässä, koska käytän tosi harvoin piilareita.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kaupan kassan paikkaa haen. Ja mulla on silmälasit mutta käytän piilareita pääsääntöisesti. Oon ollut nyt vuoden työttömänä ja haluun oikeasti töihin.
Ap
No ei sit varmaan silmälaseja. Asiakaspalvelijan olisi hyvä olla edustava mielellään ja näkö ei saisi olla huono. Eli ensivaikutelman kannalta ehkä parempi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei sit varmaan silmälaseja. Asiakaspalvelijan olisi hyvä olla edustava mielellään ja näkö ei saisi olla huono. Eli ensivaikutelman kannalta ehkä parempi ilman.
Näin offtopicina osa tulee edukseen lasien kanssa ja osa taas ilman. Esim kaverilleni tehtiin vuosi sitten laserleikkaus ja väitän että oli paremman näköinenlä laseilla kun ilman.
Laita vaan lasit. Itse olen ollut kaupan alalla kassalla ja osastolla useamman vuoden. Käytän laseja ja olen ne päässä ollut haastatteluissa ja on paikka irronnut. Paita
Ehkä joku neutraalin värinen pusero/neule voisi olla paras. Ja mikäli olet useimmiten piilareilla, niin menisin niillä haastatteluunkin! :) tsemppiä haastatteluun!!
Laittaisin jonkun neutraalimmin paidan, mutta ei sillä kyllä ole mitään väliä, laitatko lasit vai ei. En menisi sellaiseen paikkaan töihin, jossa silmälasit vaikuttaisivat valintaan. Mutta ihan kummalla vaihtoehdolla tunnet itsesi kotoisammaksi ja itsevarmemmaksi :)
Riippuu siitä, haetko ilotytön vai assistentin paikkaa.