Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa työhaastatteluun harmaapinkkiraitapaidan? Entä silmälaseilla vai ilman haastatteluun?

Vierailija
04.08.2017 |

Maanantaina olisi haastattelu ja haluan tosissaan sen paikan!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, haetko ilotytön vai assistentin paikkaa.

Vierailija
2/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, jos olet menossa töihin lastentarhaan tai iltapäiväkerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, millaista paikkaa haet.

Tärkeintä, että sinulla on itsevarma olo ja vaatteet ja lasit ovat puhtaat ja ehjät.

Vierailija
4/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kuvauksella paidasta on vaikea sanoa mitään.

Silmälasit kannattaa laittaa jos haet älylliselle tai älyä vaativalle alalle. Nitä ei kannata laittaa, jos haet fyysiselle tai myyntialalle. Paitsi jos et näe ilman.

Vierailija
5/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, millaista paikkaa olet hakemassa. Silmälasit antavat vaikutelman älykkäästä henkilöstä. Jos haet paikkaan, jossa älystä on selvää etua, suosittelen silmälaseja.

Vierailija
6/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaupan kassan paikkaa haen. Ja mulla on silmälasit mutta käytän piilareita pääsääntöisesti. Oon ollut nyt vuoden työttömänä ja haluun oikeasti töihin.

Ap

Vierailija
7/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita vai paitapusero? Jos t-paita tuleeko joku jakku tms? Minkä alan työtä haet?

Silmälasien kanssa teet sen kumpi on luontevampaa. Ite menisin lasit päässä, koska käytän tosi harvoin piilareita.

Vierailija
8/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan kaupan kassan paikkaa haen. Ja mulla on silmälasit mutta käytän piilareita pääsääntöisesti. Oon ollut nyt vuoden työttömänä ja haluun oikeasti töihin.

Ap

No ei sit varmaan silmälaseja. Asiakaspalvelijan olisi hyvä olla edustava mielellään ja näkö ei saisi olla huono. Eli ensivaikutelman kannalta ehkä parempi ilman.

Vierailija
9/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei sit varmaan silmälaseja. Asiakaspalvelijan olisi hyvä olla edustava mielellään ja näkö ei saisi olla huono. Eli ensivaikutelman kannalta ehkä parempi ilman.

Näin offtopicina osa tulee edukseen lasien kanssa ja osa taas ilman. Esim kaverilleni tehtiin vuosi sitten laserleikkaus ja väitän että oli paremman näköinenlä laseilla kun ilman.

Vierailija
10/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan lasit. Itse olen ollut kaupan alalla kassalla ja osastolla useamman vuoden. Käytän laseja ja olen ne päässä ollut haastatteluissa ja on paikka irronnut. Paita

Vierailija
11/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku neutraalin värinen pusero/neule voisi olla paras. Ja mikäli olet useimmiten piilareilla, niin menisin niillä haastatteluunkin! :) tsemppiä haastatteluun!!

Vierailija
12/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jonkun neutraalimmin paidan, mutta ei sillä kyllä ole mitään väliä, laitatko lasit vai ei. En menisi sellaiseen paikkaan töihin, jossa silmälasit vaikuttaisivat valintaan. Mutta ihan kummalla vaihtoehdolla tunnet itsesi kotoisammaksi ja itsevarmemmaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme