Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näetkö lucid unia (selkounia) ?

luciddream
04.08.2017 |

Eli sellasia et nukkuessas tiedostat olevas unessa? Ootko opetellut näkemään niitä vai tuleeko ne luonnostaan? Oon itse pienempänä nähnyt kyseisiä unia ja ois siistiä oppia näkemään niitä :3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nuorempana yleensä silloin jos olin valvonut pitkään, nukkunut huonosti monta päivää ja sitten torkkunut aamupäivisin.

Vierailija
2/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muunlaisia unia näekään. Olen ilmeisesti kuin delfiini ja toinen aivopuolisko aina hereillä kun näen unia. Aikuisiältä muistan yhden kerran että olisin nähnyt ns "normaaliunen" kun olin ollut kuolemanväsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ja nuorena näin silloin tällöin selkounia, ja melkein aina lensin, liidin tai loikin pitkiä, ilmavia loikkia niissä unissa.

Nyt aikuisena olen kokemuksieni myötä alkanut erityisen vahvasti pitää unia itseymmärrystä lisäävinä "viesteinä" tiedostamattomista mielenkerroksista tietoiseen ja ehkä toisinaan jopa hengellisenä ilmiönä enkä enää halua puuttua niihin ja muuntaa niiden sisältöä.

Vierailija
4/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka yö. Itse olen opetellut siihen. Useimmiten menen itse tahallani lucid uneen (käytän WILD -tekniikkaa), mutta yleensä havaitsen unissani samankaltaisuuksia, jotka havahduttavat minut tajuamaan olevani unessa ja jatkan uneksimista haluamallani tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi