Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hitossa mä välttelen aina ihastuksieni katseita?! Miksi mä toimin niin?

Vierailija
04.08.2017 |

Monta kertaa ollut tilanteita, joissa toinen osapuoli paljon katsellut minua ja välillä ns. kipinöinyt, mutta minä aina kusen kaiken! Siis en ota mitään kontaktia ihastukseen ja välttelen hänen katsetta aina minkä kerkeän, olen hyvin etäinen jne. Miksi mä toimin näin? Sama toiminta toistuu AINA! Sitten taas ihmiset joita kohtaan en tunne yhtikäs mitään sellaista, niin heille olen erittäin sosiaalinen, nauravainen, hymyilevä, katson silmiin jne...

Olen jotenkin ihastuksissani niin ujo, etten kertakaikkiaan uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia kohteeseen, ja kohde tietysti ei ota minuun kun vaikutan varmaan enemmänkin töykeältä... tämä on aivan p*rseestä, miten kaltaiseni ihminen voisi viestiä ihastumistaan? Ideoita?? Päätän aina että ''huomenna katson silmiin'' ja eih... en katso ja välttelen taas.. voi jumankauta!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseletko sä kohdetta kuitenkin silloin kun tämä ei katso sinua? Hän meinaan varmaan aistii kyllä senkin. 

Vierailija
2/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni sama tilanne mutta miespuolisena minun pitäisi aloite tehdä, pelkkä katse ei edes riitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat suojella itseäsi kolhuilta.

Vierailija
4/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itselläni sama tilanne mutta miespuolisena minun pitäisi aloite tehdä, pelkkä katse ei edes riitä

Miten aiot toimia? :)

Vierailija
5/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa. Kai se on jotain itsesuojeluvaistoa jolloin yrittää viimeiseen asti välttää sen että kukaan ei vain saa itseä kiinni ihastumisesta ja pääse antamaan turpiin näin herkistä tunteista. Tullut satutetuksi liian monta kertaa.

Vierailija
6/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa ollut tilanteita, joissa toinen osapuoli paljon katsellut minua ja välillä ns. kipinöinyt, mutta minä aina kusen kaiken! Siis en ota mitään kontaktia ihastukseen ja välttelen hänen katsetta aina minkä kerkeän, olen hyvin etäinen jne. Miksi mä toimin näin? Sama toiminta toistuu AINA! Sitten taas ihmiset joita kohtaan en tunne yhtikäs mitään sellaista, niin heille olen erittäin sosiaalinen, nauravainen, hymyilevä, katson silmiin jne...

Olen jotenkin ihastuksissani niin ujo, etten kertakaikkiaan uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia kohteeseen, ja kohde tietysti ei ota minuun kun vaikutan varmaan enemmänkin töykeältä... tämä on aivan p*rseestä, miten kaltaiseni ihminen voisi viestiä ihastumistaan? Ideoita?? Päätän aina että ''huomenna katson silmiin'' ja eih... en katso ja välttelen taas.. voi jumankauta!

Et ole yksin,olen ihan samanlainen.

Vierailija
7/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, neuvoja otetaan vastaan

Vierailija
8/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vain suojelet itseäsi. 

Vierailija
9/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, neuvoja otetaan vastaan

Millainen tilanteesi on?

Vierailija
10/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavanlaisena tyyppinä sain oudon stalkkerin leiman. Suosittelen aktiivisesti harjoittelemaan ja heittäytymään rohkeammin, eikä v***uakaan välittämään mitä joku muu saattaa siitä ajatella.

Vierailija
11/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksessa on kyse todella herkistä ja voimakkaista tunteista. Tällaisessa tilanteessa ihminen voi toimia aivan miten sattuu. Omalle käytökselleen ei välttämättä voi juuri mitään. Esim. itse pelkään olevani hyvinkin arvaamaton ihastukseni läsnäollessa, pelkään että heitän jotain aivan älytöntä vitsiä tai kikattelen oudosti , punastun tms. hänen läsnäollessaan, ja tästä syystä on vain helpompaa vältellä koko ihmistä. Ihastuneena en koe, että minulla olisi ohjat käsissäni vaan olen tunteideni vallassa. Voisin tyyliin hypätä miehen syliin sekopäissäni tai mitä tahansa todella omituista. En luota itseeni ja pyrin välttämään kontakteja kyseisen ihmisen kanssa. :D

Vierailija
12/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan ihan suoraan pistää kohteelle viestiä vaikka facebookissa. Silloin ei ole kukaan häiritsemässä. Toisaalta taas voi jossain pyytää häntä tulemaan kanssasi kahden kesken jonnekin tai mitä tahansa.. Kannattaa vaan kertoa suoraan. Vaikutat vaan oudolta muuten. Jos vastapuoli tietää tunteistasi, on tilanne huomattavasti luonnollisempi ja ymmärrettävämpi. Sitä paitsi voihan se toinenkin pitää sinusta. Kannattaa vaan olla avoin ja rohkea, aivan hiton sama mitä kukaan ajattelee. Kerran täällä vaan eletään, rohkeus kunniaan! Ikävää sitten vanhana kiikkutuolissa katua tekemättä jättämisiään, antakaa palaa!

Vierailija
13/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneet varatut naiset harrastavat aloittajan kaltaista toimintaa.

Vierailija
14/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa sille ihastukselle tunteistanne.

Hymyilkää.

Halitkaa.

Suudelkaa.

Treffailkaa.

Harrastakaa seksiä.

Tehkää lapsia.

Tadaa! Perhe-elämä rakastamasi ihmisen kanssa <3 Itse olen toteuttanut tämän 3 vuoden salailun jälkeen.

Vierailija
15/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, sama vaiva. :D Ei-kiinnostavia tyyppejä voi tuijotella silmiin ihan avoimesti, ja nehän tietysti tulkitsevat sen flirttailuna... Pahimmillaan ne kiinnostavat miehet sitten kokevat välttelevän katseen torjuntana. Kai se kipinöinti on niin kovaa, että refleksinomaisesti koettaa suojata silmät palamiselta.

Vierailija
16/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on jutella näille ihmisille esimerkiksi Tinderissä. Silloin voit osoittaa kiinnostuksesi jo viestitellessä ja kun hän jo tietää sinun olevan kiinnostunut, niin sen osoittaminen ei jännitä sinua niin paljon, koska hän odottaakin sitä sinulta. 

Vierailija
17/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samanlainen. Iskee jonkinlainen ujous. Ärsyttävää.

Vierailija
18/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toimin aivan samoin! Kai siinä on kyse vaikeasta lapsuudesta ja aivan p*skasta itsetunnosta, en usko että ansaitsisin sitä mitä itse todella haluan (muuta seuraa on kyllä aina löytynyt)... Olisiko kellään mitään vinkkiä tähän? Menen aivan syväjäähän ihastukseni seurassa ja käytännössä välttelen tätä, vaikka olen muuten ihan "sosiaalinen".

Vierailija
19/19 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa melkein kaikkien kommentit, jäädyn minäkin ihan täysin ihastukseni edessä. Mies kyllä suuttui siitä ja nyt en ole nähnyt häntä moneen viikkoon. Taitaa olla loppu tämä homma. Miten voisin lähestyä häntä kun/jos seuraavan kerran törmätään? Oisko vinkkejä? Onko nyt myöhäistä? Onko turhaa edesyrittää selittää käytöstään? Uskaltaisinko soittaa tai laittaa viestiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi