Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat saavat huonompaa palvelua

Vierailija
04.08.2017 |

Olen ruma ja köyhähkö nainen ja olen vuosien varrella huomannut, kuinka ihmiset suhtautuvat minuun alentuvasti tai kylmästi ulkonököni vuoksi :( Esim.vaate-ja sisustusliikkeissä myyjät tervehtivät usein muita asiakkaita mutta eivät minua, ilmeisesti koska näytän köyhältä...En myöskään saa palvelua, harvoin tullaan kysymään voiko auttaa jne. Minua myös katsotaan nenänvartta pitkin. En pukeudu viimeisimmän muodin mukaan ja kampaajaan ei ole varaa, ihoni on huono ja sitä ei (halpa) meikki peitä. Olen siis ilmeisesti vastenmielinen ja ei-toivottu asiakas! Köyhät älkööt vaivautuko jne. Aina tulee paha mieli kun huomaa että on tuomittu ulkonäkönsä vuoksi...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toinen puoli. Jos ole itsevarma ja tiedät mitä haluat (muotitrendeistä viis), niin saat hyvää palvelua. Sinun ei tarvitse tyytyä johonkin, mitä naistenlehdet syytävät, vaan tiedät mitä haluat. Asiakas on Kuningas, varsinkin maksava asiakas. Pää pystyyn ja kohti uusia onnistumisia!

Vierailija
2/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ap:ta. Itse olen mies, ja voin sanoa, että iloisesti tervehtivät ja hymyilevät kassaneidit ovat minulle todella harvinaista herkkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kenen häpeä tämä on?

Vierailija
4/4 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit itse ap mikä on ongelma, ei rumuus vaan köyhän näköisyys. Toki ideaali on että kaikkia palvellaan yhtä hyvin mutta valitettavasti monet myyjät ei osaa olla peittämättä sitä että ovat siellä myymässä ja siten palvelevat parhaiten niitä asiakkaita joiden uskovat ostavankin jotain. Näissä arvioissa kyllä vo ijoskus mennä pahasti metsään ja menettää hyvät kaupat, kun ei ne rikkaatkaan aina hienoissa kuteissa kulje. 

Itse olen yleensä aika hyvin pukeutunut, koska töissä täytyy pukeutua, ja saan hyvää palvelua vaikka olen ylipainoinen ja ruma. Mutta joskus kyllä oli hyvä kun päätin poiketa kesken kävelylenkin keskustan alusvaateliikkeeseen, kun tuli mieleen että tarvin liivit. Olin verkkareissa, tukka ponnarilla, ei meikkiä. Se oli kyllä hyvä miten myyjä katsoi minua kuin halpaa makkaraa, ja kun katselin mustia pitsiliivejä, hän sanoi hitaasti: "SINULLE sopisi kyllä paremmin tällaiset T-PAITALIIVIT". Siihen vastasin samaan vittumaiseen sävyyn: "MUTTA KUN MINÄ en käytä ihan AINA t-paitoja" :D Enkä muuten ostanut sieltä mitään.