Onko suhteemme tuhoon tuomittu?
Asiaa on paljon joten yritän tiivistää. Olemme olleet yhdessä kumppanini kanssa yli 3 vuotta jonka aikana olemme ehtineet muuttaa yhteen ja mennä kihloihin. Yhtäkkiä vajaa puoli vuotta sitten hän päätti että haluaa muuttaa erilleen. Hän ei enää halunnut asua saman katon alla ja kaipasi omaa aikaa ja tilaa. Oli jo pitemmän aikaa kohdellut kylmästi ja melko välinpitämättömästi ja vietti kaiken vapaa-aikansa pelaamalla, mutta en itse huomannut ennusmerkkejä ennen kuin tilanne päätyi tähän. Keskustelimme asioista heti kun ehdin toipua alkushokista, mutta vain vähän tämän jälkeen hän jätti minut sillä oli sitä mieltä etten ansaitse tällaista suhdetta tai hänen käytöstään. Olin murtunut, ja olimme pari päivää omilla tahoillamme. Päätin vielä rohkaistua yrittämään ja keskustelimme uudestaan kun tilanne rauhoittui. Päädyimme yhteisellä päätöksellä ettei meidän suhde vielä tässä ollut. Olen kuitenkin jo muuttanut pois yhteisestä vuokra-asunnostamme omaan ja olen antanut hänelle haluamaansa tilaa. Silti kuitenkin on tuntunut siltä ettei mikään meidän välillämme ole enää ennallaan ja riitelemme vähän väliä tulehtuneesta tilasta johtuen. Elän suunnattomassa turvattomuuden tunteessa epätietoisuuden takia sillä en tiedä onko kriisimme vahvistava tekijä suhteeseemme vai oliko tämä tässä. Emme ole nähneet pian viikkoon mikä ahdistaa minua paljonkin sillä itse kaipaan paljon läheisyyttä, johon kumppanini ei taida kyetä. Onko hän luovuttanut? Mitä voisin itse tehdä? Olen neuvoton...