Yksin baariin?
En ole koskaan ollut yksin baarissa mutta nyt eronneena nelikymppisenä tekisi mieli mennä. Oletteko olleet? Millaista se oli?
Kommentit (6)
Jos olet nainen, niin kannattaa ihmeessä mennä. Sinua pidetään vapaana ja itsenäisenä. Mutta jos olet mies, niin sinut tuomitaan yksinäiseksi pervoksi ahdistelijaksi.
Ennen minä menin mutta nyt olen alkanut jännittää. Mitä hittoa! Viime viikonloppuna kävelin monta kertaa terassien ohi enkä uskaltanut mennä. Yritin päättää että kävelen vaan seuraavaan paikkaan ja menen sinne, ei siihen kuole, mutta paniikki iski. Tuntui että kaikki tuijottaa että mitä tuokin täältä hakee.
Mene ihmeessä! Älä ole niinkuin minä. Harmittaa tosi paljon.
Aika noloa mennä yksin vaan istumaan. Ehkä jos olisi joku keikka tai show voisin mennä yksinkin. Olen kolmekymppinen.
Kokeile. Ei kai tuosta nyt ongelmaa kannata tehdä.
Sinkkuna menisin. Tulisi vain liikaa kiusallisia kysymyksiä näin varattuna ja kauniina nuorena naisena. :D
"Kyllä, rakastan miestäni enkä etsi miesseuraa. Mutta myös kyllä, olen muuten erittäin yksinäinen."
menee vaan paikan päälle, tilaa juoman istuu alas ja katselee ympärilleen. suosittelen!