Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selkouutiset juuri nyt: Suomessa on liian vähän pieniä asuntoja. Hallitus: siksipä haluammekin kaikkien asuvan yksin yksiöissä.

03.08.2017 |

Älykästä, eikö totta? Tästä jos hallitus paranee, en tiedä vielä millaisia neropatteja tässä joutuu vielä äänestämään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla