Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, jotka pidätte "pukua" töissä..

On
03.08.2017 |

Miten ihmeessä saatte housut pysymään siistinä edes pari päivää?? Tuntuu että kun laitan suorat housut ja käytän niitä sen 12h on tullut taipeisiin rypyt, polvipussit ja mitä vielä. Eli seuraavana päivänä en voi niitä pitää...

Ja olen yrittänyt erilaisia housuja.. Huoh! Neuvoja? Siististi pukeutuminen on vaikeaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tällaista ongelmaa, sillä voin pukeutua hyvin epämuodollisesti töihin, mutta tuttavallani on kokemusta. Hän käyttää ensinnäkin hyvin laadukkaita vaatteita (en epäile ettetkö sinäkin) ja sitten hän käyttää aina tuulettamista vaatteille ja jotain vempelettä, josta tulee höyryä, suhuttelee niitä pukujaan semmoisella vekottimella ja etenkin juuri housuille se tekee hyvää. Mikähän höyrystin se on nimeltään, vaatteet ovat ripustimissa ja hiustenkuivaajaa muistuttavalla laitteella käsittelee vaatteita. 

Vierailija
2/3 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tuo höyrylaite ilmeisesti ei tee kankaista ajan mittaan kiiltäviä, kuten silittäminen tekee. Tiedättehän miesten ei niin laadukkaat puvut, joissa persus kiiltää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tällaista ongelmaa, sillä voin pukeutua hyvin epämuodollisesti töihin, mutta tuttavallani on kokemusta. Hän käyttää ensinnäkin hyvin laadukkaita vaatteita (en epäile ettetkö sinäkin) ja sitten hän käyttää aina tuulettamista vaatteille ja jotain vempelettä, josta tulee höyryä, suhuttelee niitä pukujaan semmoisella vekottimella ja etenkin juuri housuille se tekee hyvää. Mikähän höyrystin se on nimeltään, vaatteet ovat ripustimissa ja hiustenkuivaajaa muistuttavalla laitteella käsittelee vaatteita. 

Joo tiedän mitä tarkoitat! Pakko varmaan sellainen hankkia, kun kauluspaitoihin tulee rypyt niin helpolla ja joka aamu saa olla silittämässä. Lähteeköhän polvipussit niillä pois? Suorat housut on materiaalina sellainen, ettei pysy sileänä pitkään :( AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä